Iedereen bedankt voor de complimenten
.
Ik ben niet gelijk met deze auto begonnen. Toen ik net m'n rijbewijs gehaald had, heb ik een goedkope (lees afgetrapte) ford mondeo gekocht om eerst een beetje te oefenen. Terwijl ik die auto had, ben ik op m'n gemak met m'n vader rond gaan kijken voor een mooie W123 en kwam toen na 8 maanden dit exemplaar tegen.
Ik ben mezelf er ook zeer zeker wel van bewust dat ik een geluksvogel ben dat ik op m'n 19e al in deze auto kan rijden. Ik zal er ook alles aan doen om deze auto in top staat te houden. De auto is in november 2005 uit california gekomen en is daarom voor 99% roestvrij. Echter een nadeel dat ie altijd in de warmte heeft gestaan is het verdrogen van de rubbers, zo werkt bijvoorbeeld de cv niet. Ik denk zelf dat het de rubbertjes zijn die bij in de deuren zelf zitten omdat de cv de ene keer wel en andere keer weer niet werkt. Ik zal hierover ongetwijfeld de komende weken nog wat vragen over stellen hoe ik dit het beste kan repareren. De rubbers van het voor- en achterraam zijn al vervangen, maar voor het mooie moeten ook de rubbers van de zijramen vervangen worden. Heeft iemand enig idee waar ik deze het beste vandaan kan halen?
Een ander dingetje wat ik ook moet herstellen is dat er een stuk bekleding ontbreekt in de linkerkant van de rugleuning van de bestuurdersstoel.
Ik heb het op de foto rood omlijnd.
Heeft iemand hier een goed adres voor?
De climate control is door de vorige eigenaar volledig gerepareerd en ik heb al ondervonden dat deze de auto ijskoud kan maken
Laatst bijgewerkt door Tommy op 23 okt 2011, 21:25, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: 1 afbeelding verloren gegaan vanwege het niet uploaden.