joh...je moest onze W123 eens zien vorige week...allemaal bende achterin geflikkerd van de McDonalds...want, jawel, we moester het een beetje verstoppen...haha
we waren op weg naar mijn moeder voor paasdiner en hadden zoveel file en bende gehad dat we onderweg even bij de Mac een burger hadden gescoord...maarja, we schaamden ons een beetje dus die bende even een beetje onder een stoel geschoven
('s avonds weer eruit hoor...)
weetje, heel die discussies over 'hoe gaat iedereen met zijn W123 om' zijn inderdaad soms vervelend en eigenlijk overbodig...ik denk dat de meesten van jullie bijvoorbeeld wel weten dat ik wel een liefhebber ben, maar gewoon echt geen geld heb om een en ander te fixen aan de auto. dan houdt het ook gewoon op. maar soms vind ik dat dus wel echt kl**e, want ik houd bijv. ook niet van roest!
maargoed...
soms spot ik trouwens ook wel W123's, maar ik heb nooit een camera bij me
kan ik niet gewoon vertellen dat ik laatst bij station Driebergen-Zeist een gele 200D zag, of in Zeist zelf een blauwe 230C?
"en hij zag er best mooi uit...stel je voor...blauw en dan een beetje vies, maar niet echt...kenteken weet ik ook niet meer...achjah, eigenlijk was het gewoon een W123..."
nah, laat ik dat maar niet doen
groet
Pieter
p.s. je leest zeker wel tussen de regels door dat ik me verveel...maar eens aankleden en aan het werk