Mijn laatste rapportage in deze topic. De auto is af. In het topic remmen weigeren van gisteren heb ik verteld, dat ik tegen een paal aangereden ben, nadat ik de auto had opgehaald. Vanmorgen ben ik bezig geweest om de binnenkant van de auto schoon te maken. De auto had 3 en een halve maand in een stoffige loods gestaan. Daarna ben ik een andere bumper gaan halen. De rubberen strip van die bumper zat los en zag er niet goed meer uit. Samen met een maat hebben we de bumper weer netjes gepoetst en mijn oude rubberen strip er op gemaakt.
Inmiddels was duidelijk, dat de hoofdremcylinder de schuldige van de ellende was. Die wordt er volgende week in gemonteerd.
Vanmiddag bezig geweest, om de auto uiterlijk ook weer netjes te maken. Hij was erg stoffig en had onder een boom gestaan.
Afgelopen week heeft de auto een volledige beurt gehad en ook de apk-keuring. Technisch was alles in orde. Met uitzondering van de hoofdremcylinder dan.
Nadat ik klaar was ben ik naar een landweggetje bij mij in de buurt gereden en nog wat foto's gemaakt. Ik ben blij, dat ik weer gewoon met de wagen kan rijden. Waar hij ook voor bedoeld is.
Hier de foto's.