Hoi A-J,
Ja dat is toch wel wat werk, ik zou er niet aan beginnen als het niet absoluut noodzakelijk is.
Dat sturen zonder bekrachtiging heeft toch ook z'n charme
Je moet dan in elk gavl het complete stuurhuis vervangen (daar komt nog bij dat de stuurbekrachtigingsstuurhuizen altijd speling hebben). verder moet je de pomp aan de motor bouwen en hier slangen tussen trekken.
Nu is het wel zo bedenk ik me net dat het bij de W123 al wel makkelijker is dan bij bv. de W115 waar je een bevestiging voor de pomp in de moor moet boren, dat hoeft bij de W123 dus niet, dat valt weer mee.
Het is volgens mij ook zo dat je eigenlijk de auto anders moet laten uitlijnen met stuurbekrachtinging, ik geloof meer naspoor (wielen verder naar achteren t.o.v. de vooras, dit waarschijnlijk voor het terugkmen van het stuur na een bocht.).
O ja , ook moet je de krukaspoeli vervangen voor de extra V-snaar als hioer geen plaats voor is.
Groetjes,
Mathieu