Beste forumleden,
Omwat meer inzicht te krijgen in de historie van de mijn auto heb ik afgelopen week de klantenservice van MB Nederland gebeld om de beschikbare gegevens op te vragen. Ik had al eerder de orginele prijslijsten van deze mensen mogen ontvangen (perfekte service!) maar deze keer werd ik doorverwezen naar .
Ik heb het Classic Centre gebeld (telefoonnummer op de en uitgelegd dat ik informatie wilde van mijn "klassieke" Mercedes.
Om de gegevens van de auto te krijgen moest ik een bewijs faxen dat de auto mijn eigendom is. Omdat de auto al in Nederland geregistreed is bleek het voldoende te zijn om het Nederlandse kenteken deel 1A en 1B (voertuigregistratie en eigendomsbewijs) tesamen met een begeleidend schrijven met daarin in ieder geval mijn e-mail adres, te faxen. In het geval dat de auto nog niet in Nederland geregistreerd moest een kopy van de Fahrzeugbrief en het aankoopcontract gefaxed moeten worden.
En tot mijn vreugde ontving ik gisteren middag een copy van de orginele fahrzeugdaten kaart die ik hierbij gevoegd heb.
Naast de kopy van de microfiche die ik gratis heb mogen ontvangen kan je tegen betaling van 100 euro ook een mooi gepersonaliseerd certificaat ontvangen. Lees daar meer over .
Hopelijk hebben jullie wat aan deze informatie. Altijd leuk om de geschiedenis van je auto te kennen.
Groeten
John
Bericht gewijzigd door: John1965, op: 2007/04/21 21:48<br><br>Bericht gewijzigd door: John1965, op: 2007/05/22 21:29