Vandaag weer bezig geweest met de camper bouw.
Bezig geweest om een kast te maken, daar in komt de hoofdschakelaar voor de stroom.
Ook de 12volt relais komen daar in te zitten.
Alles direct voor het plaatsen beplakt met vinyl.
Mooi strak, en verder vastgeschroefd, met ringetjes waar overheen dopjes worden geplaatst.
Zelfde als ook op het plafond zitten.
Kachel ga ik niet plaatsen, de ruimte laat dit eigenlijk niet toe, het kan wel, maar dan wordt ie te hoog geplaatst, vanwege de wielkast.
Maar dat vind ik niet mooi, en het neemt dan te veel ruimte uit de kast weg.
De vuilwater tank wordt geplaatst in de zijdeur instap, deze tank had ik nog liggen, en ga ik daarvoor gebruiken.
Zit dan mooi achter de deur, en kan ik dan zo aftappen dmv een slag die er aan wordt bevestigd, die ik zo in de put kan hangen en de tank legen.
Ook zitten de gaskranen bij de deur, zodat ik die ook van daaruit kan bedienen.
De koelkast is inmiddels op het gas aangesloten, en zal ik binnenkort een mee gaan proefdraaien.
Op 220 volt doet ie het prima.
Nu kan ik beginnen met de keuken verder te plaatsen, en dan bedenken wat ik ga gebruiken voor de deurtjes te maken.
Als jullie ideeën hebben, Graag zelfs.
Ze moeten op het frame vallen, en het mooiste is dat ze iets dikker zijn, zoals in caravans.
Achter de bestuurderstoel wordt een 2 zits bankje geplaatst, deze heb ik besteld van marktplaats, en zal binnenkort worden geleverd.
Deze is afkomstig uit een touringcar, en past mooi bij de voorstoelen, qua kleur.
Als iemand nog tips omtrend het een en ander heeft dan hoor ik dat graag.
Vriendelijke groet Jan.