Lo!
Dit is nu een goed voorbeeld van hoe ik mij de vraagbaak ook had voorgesteld, de mensen kunnen zelf artikelen schrijven en toevoegen.
Dit zou een prima artikel zijn voor de vraagbaak zeg maar.
Als ik jouw verhaal zo lees Caspar, schiet bij mij eigenlijk het volgende te binnen, we zouden een Wiki kunnen maken waarin de mensen zelf de tekst kunnen toevoegen, aanpassen en onderhouden.
Dus een W123 Wikipedia, dat zegt de meeste niet techneuten wel wat denk ik.
We kunnen dan met zijn allen voor de informatie zorgen, desnoods om het probleem met Wikipedia niet te krijgen is dat we per document een beheerder aanstellen, dit persoon kan het dan nog even reviewen.
In elk geval moet ik er wel bij zeggen, dat ik eerst liever even kijk hoe dit groeit, want meestal blijft het bij ideeen en komt er uiteindelijk toch weer niets van, en dan heb ik voor nop een wiki opgezet.
Om die reden is de vraagbaak dus ook leeg.
Ooooh jaaa joh? Jaah!
Voorlopig komt het dan dus even in de vraagbaak.
Dus loopt het goed, dan beloof ik de wiki voor dit soort artikelen (die hier aan toegevoegd kunnen worden). Te denken valt aan hoe-doe-je documenten, coderingen, schema's etc.
NB
Een wiki biedt pas voordelen als er vaak aan toegevoegd gaat worden of als het aan veranderingen onderhevig is of als meerdere mensen er iets over kwijt kunnen. Het kan zijn dat dus misschien 'overkill' is zoals dat zo mooi in het nederlands heet.
In dat geval zal de vraagbaak dus prima voldoen (eenmaal het document maken en daar plaatsen, zo nu en dan een aanpassing maken).
W123 groet,
Jurgen