[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead LPG valt weg, motor uit: gggrrrrrrrrrrr : LPG Specifiek - 2
hallo henk
de meeste verdampers kan je heel makkelijk zelf reviseren. zijn gewoon revisiesetjes voor te koop .
alleen een vialle verdamper is niet zlf te doen .
maar landi hartog renzo lovato heb ik tig keer uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet.
zit heel eenvoudig in elkaar probeer maar eens met een oude dan zie je het wel
mvrg tonnie
Nou ben ie wel een heel handige jonge he Tonnie;)
Het vaak ook kwestie van durven.
Ik ben nou net bezig met (een poging) om mijn spannings regelaar van een gelijk stoom dynamo af te regelen, de boord spanning loopt af en toe bij wat hogere toeren op tot 16 volt
Als het niet lukt zet ik er maar een wisselstroom dynamo in met geintegreerde regelaar.
Maar wat ik wou zeggen, ik durf wel wat, als ik maar begrijp wat ik doe
Groet, Henk Lith.
En de laatste... Links zijkant-onder zie je de fles met druppelaar en rechts boven, bij de gele dop een T-stuk voor het vaccuum. <br><br>Bericht gewijzigd door: Alex, op: 2007/04/28 19:18