Er is natuurlijk best iets voor te zeggen, je koopt een erg goede auto zonder gedoe, maar je betaalt voor deze enorme luxe. Tof als je twee linker handen hebt of gewoon wilt rijden en niet wilt sleutelen. We hebben het dan over de markt van denk ik 7500 € t/m 12000+ €. Je mag dan verwachten dat de auto perfect is. Zowel het voorbeeld op Marktplaats en de diverse andere links die zijn gegeven bieden tal van mogelijkheden om zo'n mooie auto te kopen.
Het bestaat gewoon niet (-meer: dankzij internet)dat je voor 3000 € (ook / zelfs / helemaal in Duitsland) een W123 zonder gedoe vindt. De eerste eigenaar kan er best 35000km mee hebben gereden, maar als de wagen al sinds 1980 buiten staat, is er veel meerwerk. Dán liever een eerlijke met wat meer km's en het bekende werk.
Ik vind het geen schande dat mensen veel geld willen uitgeven voor iets wat ook 'veel goed' is. Ik deed het zelf ook, alleen voor iets minder geld en daarom nog (erg) klein werk te doen. Alles is naar ratio.
Succes met de zoektocht en ook veel plezier! Rijden met de beste auto ter wereld is zo fijn...