[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4822: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4824: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4825: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4826: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
Stuttgart 4, 5 en 6 mei 2007 : Reizen! - 12

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 21 sep 2024, 13:47

Stuttgart 4, 5 en 6 mei 2007

Plaats hier verslagen van reizen met je Mercedes klassieker. Dit mag een dagje Vroomshoop of Middelburg zijn, of een reis naar Moskou, zolang de trip of reis maar met je Mercedes is gemaakt. :)

Antwoord:Stuttgart 4, 5 en 6 mei 2007

Berichtdoor Pietje » 07 mei 2007, 16:42

2

Pietje
 


Antwoord:Stuttgart 4, 5 en 6 mei 2007

Berichtdoor Pietje » 07 mei 2007, 16:44

Zoals al eerder geschreven, het zwembad voor het hotel. Maar wel eentje waarin regenboogforel zwom :P

Pietje
 


Antwoord:Stuttgart 4, 5 en 6 mei 2007

Berichtdoor Pietje » 07 mei 2007, 16:45

JanBenz, alias JanBudah :)

Pietje
 


Antwoord:Stuttgart 4, 5 en 6 mei 2007

Berichtdoor Pietje » 07 mei 2007, 16:47

Op de terugweg het uitzicht op de Lorelei.
De rit ernaartoe was erg gaaf. Smalle weggetjes met haarspeldbochten, sommige met 17% stijging. Leuk geweest om ff mijn herstelde versnellingsbak uit te proberen en te voelen wat die 185 PK's nu écht doen in een 280.

Pietje
 


Antwoord:Stuttgart 4, 5 en 6 mei 2007

Berichtdoor Pietje » 07 mei 2007, 16:49

Mijn laatste foto. Het kaartje was vol.

Pietje
 


Antwoord:Stuttgart 4, 5 en 6 mei 2007

Berichtdoor Pietje » 07 mei 2007, 16:58

Paul en Marcel heb ik al bedankt. maar ik wil toch ook even alle anderen bedanken!
Het waren beregezellige dagen en ik hoop dat we dit soort dingen veel vaker gaan doen.
onze internetclub heeft hier toch maar mooi laten zien wat we waard zijn. de stemming was uiterst relaxed, veel humor. Ik heb nergens geklaag gehoord, zelfs niet als er enkele dames wat vaak de H&M ofzow indoken.

Wat dat betreft doen wij het veel beter dan de officiële W123 club, maar dat wisten we al en kunnen we zien aan het ledenaantal en alle evenementen.

Het viel bijna iedereen trouwens ook op dat je de W123 nog maar zelden op straat ziet in Duitsland. Ikzelf heb er hooguit 5 geteld en dat in een omgeving waar 60% van de wagens die je ziet een Mercedes is.
Het was leuk om te zien dat de Duitsers onze onderneming waardeerden. ik heb vele opgestoken handen gezien en glimlachende mensen.
Ook grappig: Op de terugweg (met de Loreleirit) reden we nog met 7 W123's,..zelfs die hadden nog flink bekijks. Toen we op een gegeven moment ff op een terrasje zaten parkeerde er een Renault laguna naast onze wagens. De opmerking van een Duitser: 'Dat die man het durft zijn wagen naast 'die schöne Benzen' te parkeren.

Dit geeft wel aan dat wij een mooie indruk hebben achtergelaten aan alle Duitsers die ons hebben zien rijden in kolonne.
22 Hollandse klassieke Benzen in Duitsland, een machtige ervaring!
Pietje
 


Antwoord:Stuttgart 4, 5 en 6 mei 2007

Berichtdoor benedendijker » 07 mei 2007, 17:16

Hallo Beste Benz vrienden,
Ik heb nog niet de gelegenheid gehad om dit topic in zijn geheel door te lezen en uit te spitten.
Maar ik ben weer eens verplicht vrijwillig aangewezen om een verslag te maken van deze reis.
En daarop vooruitlopend wil ik vanaf deze plaats Marcel,Paul en Linda bedanken voor de geweldige organisatie, zoals jullie op de foto's al kunnen zien heeft het bij alle deelnemers een onuitwisbare indruk achtergelaten.
Het wat uitgebreide verslag volgt later.

Ad (Benedendijker)
benedendijker
 


Antwoord:Stuttgart 4, 5 en 6 mei 2007

Berichtdoor Pietje » 07 mei 2007, 17:24

Ad, als reminder:

Adje bedankt! Adje bedankt, àdje, àdje,àdje,..àdje,bedankt!
:woohoo: :woohoo: :woohoo:

De Stuttgartgangers snappen 'm wel :lol:

Voor de leden die 'm nog niet kennen,...dit is 'm!

Pietje
 


Antwoord:Stuttgart 4, 5 en 6 mei 2007

Berichtdoor benedendijker » 07 mei 2007, 17:38

Hoi Beste mede-Stutgartgangers,
Ik wil jullie even gerustellen ik ben zonder al te veel problemen thuisgekomen, ben wel om en nabij tien keer een parkeerplaats op moeten rijden om de zaak niet verder stuk te maken.
Maar als ik de foto,s bekijk van jullie touristische terugreis dan hebben wij inderdaad wel wat gemist.
Wij baalde natuurlijk dat we de finale niet konden meemaken, maar ik nam liever geen risico.
Het is gelukkig allemaal heel gebleven, maar de teleurstelling blijft nog wel effe hangen.

Ad en Tiny(benedendijker)
benedendijker
 


Antwoord:Stuttgart 4, 5 en 6 mei 2007

Berichtdoor JerommekeOhjajoh » 07 mei 2007, 19:52

Hallo beste vrienden,

Ja toch ik mag jullie nu tot mijn (enigste) vrienden scharen, ja toch????????:unsure:

Vele onder de mede reizigers zullen nu begrijpen waarom ik geen vrieden heb, snik en echt ik wil wel anders maar ik kan het niet!! Oh ja joh??
Oh ja???
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Oh?!

Ieder geval begon de reis voor mij al zeer slecht, potverdikke ik was 's morgens lekker bezig geweest om de Benz in te laden met de spulletjes! Daarbij mijn schoenen van 15 jaar aan, omdat dit mijn huis/tuin en keuken instap schoenen zijn! Staan we vervolgens in Heerenveen op JanBenz1 te wachten, zie ik ineens dat ik die ouwe afgetrapte schoenen nog aan heb!! Jemig ik heb echt 3 dagen moeten afzien omdat deze erg slecht waren: geen steun en vooral van binnen erg stuk en na 15 jaar willen die dingen wel echt stinken, man :sick: .

Sorry jongens en meiden! Maar goed de hele heen reis mij verheugd op de fantasitische Duitse keuken dus na 11 uur rijden, lekker eten!!!!

Tsjonge, jonge jonge wat een voedsel werd ons voor geschoteld, echt ongelooflijk! Volgens mij stond de kok van het klokhuis daar in de keuken! Hele dagen meelballen draaien van oud brood en om dit lekker klef te maken en klodder snot of keelschraapsel er bij en dan met zijn blote voeten (met zwemmers exceem tussen zijn tenen) de boel kneden ;)

Tsja ik had honger dus toch maar de boel opgegeten (na die heerlijk gevulde en helemaal niet te zoute soep). Gevolg 3 dagen obstipatie dus geen ontlasting gehad :blink:

Maar goed nieuws vanmiddag was het eindelijk zover, ik kreeg weëen en na 3 uur persen was dit het ongelooflijke resultaat!!
Echt het is niet eens verteerd, die meelbal en het vlees kwam er onverteerd uit, zie hier het bewijs!!!!:blink:

JerommekeOhjajoh
 


Antwoord:Stuttgart 4, 5 en 6 mei 2007

Berichtdoor JerommekeOhjajoh » 07 mei 2007, 20:02

Zo Sjoukje is net klaar met het schoon maken van de wc, wat een bende had ik daar gemaakt, maar goed ik ben het kwijt!!

Verder was dit een FANTASTISCH, MACHTIG, INDRUKWEKKEND & vooral SUPER GEZELLIG weekend!! Ik heb er GEWELDIG van GENOTEN van al die indrukken en super mooie uitzichten van die mooie bergen (zelfs tijdens het eten op de tweede avond ;) ).

Verder heb ik ook enkele "heiligen" op deze trip mogen ontmoeten! Echt ik wilde mijn ogen niet geloven maar deze "heiligen" heb ik op de foto kunnen vast leggen!!

Zie hier het bewijs, ja met die "ster" boven het hoofd! Het is een wonder! <br><br>Bericht gewijzigd door: JerommekeOhjajoh, op: 2007/05/07 20:03

JerommekeOhjajoh
 


Antwoord:Stuttgart 4, 5 en 6 mei 2007

Berichtdoor JerommekeOhjajoh » 07 mei 2007, 20:06

En hier nog zo'n Mercedes Goe-roe samen met zijn aanbidster!!

JerommekeOhjajoh
 


Antwoord:Stuttgart 4, 5 en 6 mei 2007

Berichtdoor JerommekeOhjajoh » 07 mei 2007, 20:09

Door deze ontdekking wilde ik constant in de buurt zijn van JanBenz1, één van de masias! Na 3 uur stalk praktijken, schoenen en zijn hand gekust te hebben vluchte Jan met zijn vrouw in hun auto, deuren op slot en met een duidelijke boodschap:

ROT OP!!

JerommekeOhjajoh
 


Antwoord:Stuttgart 4, 5 en 6 mei 2007

Berichtdoor JerommekeOhjajoh » 07 mei 2007, 20:17

Verder was het leuk om AD(je) na het Essen avontuur weer te mogen ontmoeten! Wel viel deze ontmoeting een beetje in het water omdat dit Adje zijn eerste opennings zin was:

"Potverdikke Jerommeke, had jij niet kunnen vertellen dat gij zo'n schoon madammeke als vriendin had?!"

Echt hij meende het ook nog en het werd alleen nog maar erger! Hij raakte een beetje geobserdeerd door haar en zelfs bij het zien van haar naam op een bierfiltje, begon hij allemaal rare dingen te roepen, iets in de trant van: "Likke, likke, bff, bff" Tsja hoe ouder hoe gekker zal ik maar zeggen! Sjoukje vroeg 's avonds nog aan mij, wat Adje voor zijn werk deed omdat hij haar had gevraagd of ze zijn kelder op school eens wilde komen bekijken??? :P

JerommekeOhjajoh
 


Antwoord:Stuttgart 4, 5 en 6 mei 2007

Berichtdoor 250petrolgrun » 07 mei 2007, 20:20

Hallo Beste Leden en vrienden van de club,

Ik laat ook de museum foto's achterwege omdat, daar al zoveel van op staan en dan word het maar, weer meer van hetzelfde dus, ook ik zal een andere reportage leveren van het; "Stuttgart Avontuur";)

Aller eerst een reactie op de WC van J. de Zeikerd. Ik zie 'm toch smullen van die goedgevulde soep:woohoo: :laugh: :P naast ADje Bedankt:whistle:

Nou hier gaan we beginnen met het verslag:

Aller eerst begon de 280CE van de Penningmeester van de Hofstad(groep) uit elkaar te vallen op de grens bij Zevenaar:S :dry: :blush:

Hoe kan dat nou??? ( zo te zien te weinig lijm gebruikt) Of rijd hij zo hard door de TRAJECTCONTROLE vlak voor de grens:pinch: :sick: :P

250petrolgrun
 


Antwoord:Stuttgart 4, 5 en 6 mei 2007

Berichtdoor JerommekeOhjajoh » 07 mei 2007, 20:21

Ook wilde ik nog even kwijt dat het opendak in onze auto geen overbodige luxe was tijdens de heen reis! Mijn zeer zeldzame buitentemperatuur meter gaf namelijk de volgende waarde aan: 33 graden tijdens het rijden!!!

:blush:

JerommekeOhjajoh
 


Antwoord:Stuttgart 4, 5 en 6 mei 2007

Berichtdoor JerommekeOhjajoh » 07 mei 2007, 20:26

Oh ja, even terug komend op mijn WC verhaal! Ik heb nml hulp gekregen van een zeer ijverige en hardwerkende gynacoloog, deze heeft mij (wel met iets te grote handen), verlost van het eerste meelbal excemplaar.

Sjoukje heeft nog even een foto van deze beste man gemaakt, dat hij niet zo blij kijkt is te verklaren. De geur was nml niet te harden!

JerommekeOhjajoh
 


Antwoord:Stuttgart 4, 5 en 6 mei 2007

Berichtdoor JerommekeOhjajoh » 07 mei 2007, 20:32

Soms vroeg ik me wel af met wat voor groep ik mee was!
Ik dacht af en toe wel, "heb ik dan nooit vrij??"

JerommekeOhjajoh
 


Antwoord:Stuttgart 4, 5 en 6 mei 2007

Berichtdoor D!rk » 07 mei 2007, 20:33

Mannen en meiden, (zoals trouwkoets dat zo leuk zegt ;) )

Wat een heerlijk weekend zeg. Heb er echt van genoten hoor ! Ook wil ik mijn chauffeur hartelijk bedanken voor zijn geweldige stuurmanskunsten in zijn Classicweiße 200D

Ook het MB W123 Sigarengenootschap is nu officieel opgericht, samen met Andre en Arno en Govert. Binnenkort komt er een gepaste meeting voor de genieters onderons ;)

Helaas kan ik geen fotos plaatsen, mijn Canon a70 is overleden ;( maar gelukkig maakt Jerommeke Oh Ja Joh alles goed met zijn verstopte plee ;)

Tot de volgende keer vrienden !

Dirk
D!rk
 


Antwoord:Stuttgart 4, 5 en 6 mei 2007

Berichtdoor JerommekeOhjajoh » 07 mei 2007, 20:33

Hier nog zo'n figuur

JerommekeOhjajoh
 

VorigeVolgende

Keer terug naar Reizen!

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten