Dit is zo bijzonder dat het een apart topic verdient.
Ga je naar het walhalla van Mercedes-Benz, maak je dit mee.
Ik ben 2 uur de kluts kwijt geweest, het is net of je de staatsloterij hebt gewonnen.
Gewoon voor de deur van het museum.
We zijn met de Club naar Stuttgart geweest en het nieuwe museum bewonderd, Waar jullie alles over hebben gelezen.
Mijn vrouw ging een flesje cola halen uit de 250, die we voor de deur mochten parkeren samen met de andere auto's
Er stond een oude Duitser bij te kijken en vond het prachtige wagens en vertelde dat hij een 230E had en dat mijn vrouw hem mocht kopen...
Zij hadden de afspraak gemaakt om 12 uur voor het museum.
Ik krijg mijn flesje cola in het museum en Angelique verteld mij het verhaal, en zo gingen wij om 12 uur naar buiten om aldaar naar de W123 230E te kijken.
Michael ( Jasser op het forum) was doodziek en toch bereid om de onderhandelingen te voeren omdat, hij vloeiend duits spreekt gaat dat wat makkelijker.
We hebben de mensen ontmoet, de auto bekeken en gekocht.
De auto is in nieuwstaat, ik heb alle matten eruit gehaald, bekleding kofferbak en zijkanten van de kofferbak, alles is gewoon nieuw. Ook de scharnierbakken.
Als of hij zo uit de fabriek komt.
De auto heeft vorige week bij de dealer in Stuttgart nog een nieuwe Accu, Dynamo en een Oliebeurt gehad a € 700,-
Mercedes-Benz W123 230E
Kilometerstand 97.000
Bouwjaar: 1983
Motor: 102.980
Intrieur: 051
Lak: 702 rook zilver metallic
Stuurbekrachtiging
Zebrano strip op het dashboard
In hoogte verstelbare bestuurdersstoel
Opties:
257: Becker radio Europa Kurier + antenne handbediening
411: Mechanisch Schuifdak