MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 06:36

Monteur omg. Rotterdam/Cap. ad. IJssel

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Monteur omg. Rotterdam/Cap. ad. IJssel

Berichtdoor Gottlieb u. Karl » 09 mei 2007, 19:20

Weet iemand van jullie wellicht een monteur in omg. Rotterdam / Capelle a.d. IJssel die goed bekend is met de W123 ? Ik wil mijn 280CE een keer goed na laten kijken door een expert. Ik kan natuurlijk ook naar de MB dealer gaan, maar ik ben bang dat ze het daar niet weten als ze geen computer kunnen inpluggen.;)
Heeft iemand daar ervaring mee?

Gottlieb u. Karl

Antwoord:Monteur omg. Rotterdam/Cap. ad. IJssel

Berichtdoor Jasser » 09 mei 2007, 20:04

Zoek eens met de zoekfunctie naar de pijnacker club.
Daar zijn bijna elke zaterdag een aantal leden aan het hobbyen cq werken aan hun W123.
Hier zullen ze je graag helpen, getuige de verhalen die ik er allemaal over lees.

Michael

Jasser

Berichtdoor Lode » 09 mei 2007, 21:05

Garage Start in Rotterdam (Waalhaven) heeft een goede naam. En sinds kort ken ik ook Levi Busink in Zwijndrecht. Heb daar een goede indruk van. Beiden kennen de 123.
Lode

Berichtdoor Gottlieb u. Karl » 11 mei 2007, 13:39

Bedankt voor jullie reacties. De club in Pijnacker wil ik zeker een keer opzoeken. Heeft iemand daar een telefoonnummer van? Ik ben van plan om alle onderhoud zelf te doen, maar ik wil de eerste keer alles goed afgesteld hebben zodat er een goede startpositie ontstaat.Vandaar mijn vraag m.b.t. de W123 monteur.
Gottlieb u. Karl

Berichtdoor alex240diesel » 11 mei 2007, 22:56

Zoek ff op de site naar het adres, het staat er wel ergens tussen in een van de pijnakkerdagen. kan je vinden in algemeen. Je kan er bijna gewoon heen rijden. Er zijn er nagenoeg altijd wel een aantal.

alex240diesel

Berichtdoor Gottlieb u. Karl » 14 mei 2007, 22:04

Vandaag bij garage Start langsgeweest om een afspraak te maken. Langsgeweest op hun verzoek en dat maakt op mij een prettige indruk. Zo weten ze waar we het over hebben.
Volgens de eigenaar heb ik een goed exemplaar te pakken:).
Volgende week krijgt de auto daar een grote beurt.
De manier waarop men de auto bekeek en becommentarieerde (ter zake kundig) stelt mij zeer gerust.

Wordt vervolgd
Gottlieb u. Karl

Vandaag bij garage Start langsgeweest om een afspraak te maken. Langsgeweest op hun verzoek en dat maakt op mij een prettige indruk. Zo weten ze waar we het over hebben.
De manier waarop men de auto bekeek en becommentarieerde (ter zake kundig) stelt mij zeer gerust.

Wordt vervolgd
Gottlieb u. Karl

Wordt vervolgd
Gottlieb u. Karl

Berichtdoor Gottlieb u. Karl » 22 mei 2007, 20:26

De auto is weer terug. Heb een zeer prettige indruk overgehouden van de garage.
Helaas blijken de nokkenassen versleten, dus de speurtocht naar een stel goede nokkenassen voor een M110 is begonnen.
Weet hier iemand wellicht een goed en betrouwbaar adres waar voor niet te veel geld dergelijke onderdelen kunnen worden gehaald?
Gottlieb u. Karl

Berichtdoor Lode » 22 mei 2007, 20:32

Zet je vraag over nokkenassen even op het gevraagd deel van het forum.
Start is inderdaad een goed adres zoals ik al eerder aangaf.
Lode

Keer terug naar Techniek