Hallo mededragers van het W123-virus,
Hoe het is gekomen weet ik niet, maar ook ik ben aangestoken met het W123 virus.
Mijn naam is Erik, ik ben 40 jaar en ben sinds een week de zeer tevreden bezitter van een 280CE automaat uit 1977.
Uiteraard ben ik al langer toeschouwer op dit geweldig uitgebreide forum en zodoende wist ik ongeveer waar ik op moest letten toen ik deze 30 jaar oude dame kocht.
De deuren, de spatborden, de kilometerteller die het niet doet..... Ook mijn 280CE vertoont deze verschijnselen. Ik heb er naar mijn idee niet veel geld voor betaald maar ik ga er dan ook van uit dat ik veel onder handen zal moeten nemen. Leuke hobby denk ik en je weet wat je hebt.
De Mercedes is in 2002 ingevoerd uit die Heimat en ik zou dus een blauw kenteken mogen voeren.
Voor mijn werk rijd ik dagelijks een Volvo (of is dat vloeken hier??) S60 D5. Een fantastische reiswagen waar ik veel kilometers mee rijd. Tot mijn stomme verbazing is de Benz ook nog hartstikke comfortabel. Het is iets bedaagder en trager, maar het geluidsniveau en de prestaties vind ik toch ongekend.
In ieder geval hoop ik hier veel op te steken en wellicht kan ik ook nog iets bijdragen.