Door het mooie weer van de laatatse tijd en de stuttgartrit was er deze keer geen strak werkschema opgesteld door Zijne Majesteit A. von Langendam bis Mercedes-Benz.
Arno zelf heeft even van wagen gewisseld omdat de 250 'even rust moet hebben' na de zware rit van vorige week.
Ondanks dat de 230 altijd onder een zijl staat moest die natuurlijk wél gepoetst worden en gewassen
Ikzelf heb nog even de moeite genomen om de wagen samen met Caspar op bokken te zetten om de kardanolie te verversen. En verder de wagen met een polish behandeld en vervolgens in de wax gezet.
Casper heeft aan zijn eigen wagen niets gedaan zelfs,.. denk last van de alcohol nog?
Gijs was ook binnen om een uurtje of drie,..en >>>>FLITS<<<<< ook zo weer weg
Arie zelf gaf er ook de brui aan en liet ons alleen achter (dus géén koffie van Marion!) om zijn moeder te bezoeken. In een >>>>FLITS!<<< was-ie ook weer terug trouwens
Arie en Arno hebben nog ff lopen klooien met versnellingsbakolie, maar die bleek niet bijgevuld te hoeven worden. Dit was wel al gedaan, maar blijkbaar met een te koude motor. Nu heeft arno geluk dat Arie een ingenieus, simpel en doeltreffend fietspompje heeft waarmee de olie er weer uitgezogen is.
Kortom: errug relaxed, dagje sleutelen bij van Schie (Wie wil dat nah nie?)
Oh! ennehhhh voor diegenen die denken makkelijk van de achterste bokjes áf te kunnen rijden, een tip: Doe dat niet! Het ging bij mij ook maar net goed. Dit omdat de auto redelijk hoog op de poten staat gelukkig. Dus ook gewoon, net als de voorste bokjes gewoon naar beneden krikken!
<br><br>Bericht gewijzigd door: Pietje, op: 2007/05/12 20:46