Beste majiksimon,
Het is niet om jou want, jij hebt de centjes overgemaakt in goed vertrouwen dat er iets gaat komen. Krietiek geven mag altijd en daar leer je weer van.
De post van Nico en Job (Topasbrauner) hebben mij doen besluiten om het stop te zetten en de 2 tientjes aan en ieder te retouneren.
Wat ik niet kan begrijpen is dat leden Mercedes-Benz W123 heilig verklaren en dan dat voor zo GRATIS als het maar kan alles voor elkaar willen krijgen wat dan ook enigzins mogelijk is!
Ik was en wilde keihard voor de club aan het werk om iets te bereiken, helaas pakt het anders uit dan ik had gehoopt.
Nou ja in ieder geval heb ik hier weer van geleerd.
@Rob Holewijn, In iedergeval zien we elkaar in Assen bij de FEHAC, kom ik een lekker bakkie bij je halen!
@Jurgen, Zondag ben ik bij de onderdelendag.
@Iedereen, Bedankt voor de mooie worden en tja zit er wel mee hoor! Vind het jammer dat het zo moet. Had het graag anders gezien met meer Clubgevoel. Toch wil ik nog even meegeven dat ik de club niet laat stikken en hier gewoon zal blijven en net zo gek als voorheen maar, dan zonder die 2 tientjes en het gezeik er omheen....
lekker gratis, want gratis is fijn! Als het gratis is hoef je namelijk niet te betalen. Dan kan je 2 tientjes in je tank stoppen of met z'n tweën in 1 Mercedes-Benz W123 naar de MC Drive!
Groeten, Arno