Aangezien mijn wagen de laatste maanden steeds mooier wordt op kosten van de verzekering door malloten die niet kunnen autorijden,.....
stuur gerust ff iemand langs om mijn passagiersdeur een tikje te geven,...
dan kan ik die ook mooi ff laten vervangen
Ik vraag me oprecht af of je blij moet zijn met een schadereparatie, tenzij het alleen losse delen vervangen betreft. Als ze moeten lassen of richten wordt de auto er niet beter, maar wel roestgevoeliger van. Want roestpreventief afwerken doen ze vaak niet, kost teveel tijd en de komende 4 jaar zien ze de klant toch niet terug.
Deze topic brengt me trouwens wel op een idee:
In princiepe is het mogelijk.
Als beide auto's oldtimer all-risk verzekerd zijn is het zelfs een koud kunstje Kost niemand no claim (die hebben oldtimerverzekeringen niet) en als de ander toevallig zijn bumpers moet vervangen worden ze er beiden beter van.
Hoop dat dit een grap is, anders een vreselijk flauwe posting. Hoort meer bij een kadett gsi club in mijn ogen. Ten eerste zou ik nooit bewust materiaal vernielen en zou dus nooit mijn wagen (ik dacht dat je er trots op was??? ) expres ergens tegenaan kunnen rijden. Ten tweede is dit toch pure oplichting en lijkt me zeer vervelende gedachte op die manier te werken.
Don't worry Topas.
Ik had trouwens al wel een deur gevonden dacht ik. Maar heb net ff te laat gereageerd.
Geen probleem, ik zoek rustig verder, zo'n haast heeft het niet