[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
WIE KENT DIE NOG : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 18:53

WIE KENT DIE NOG

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

WIE KENT DIE NOG

Berichtdoor Toontje » 07 sep 2007, 19:53

Hoi hoi
Ja moet ff wat kwijt.
je kent hem wel die uitspraak vroeger was alles beter veel gezelliger en meer van dien kwats.
nee vroeger was niet alles beter .
en ja inderdaat vroeger was het gezelliger er was immers geen tv en pc dus je ging gewoon eens met de buren om de koffie Nu word er via de tv een spot gedaan van Landelijke buren dag is toch om je zelf dood te schamen.ik weet kom maar van zeeland maar er was vroeger niet eens een bel als je naar de buren ging ging je gewoon langs achter deur open en je riep buurtjes ben je thuis .
vroeger leerde je wel van als je iets wil moet je klein beginnen en sparen voor je het kon kopen.
Tegen woordig wil men gelijk alles niets sparen maar met een lenen.nl smile kopen we weer een groter tv als de buren zonder er maar bij na te denken dat het geld ook terug moet .
Zo kan men dus niet verwachten van een club wie begind dat er gelijk alles is e dat er al van alles duidelijk is .
Nu weet ik wel ik heb makkelijk praten ik heb een goeie baan maar werk wel 8 dagen achter elkaar en ook in de ploegen kan best begrijpen dat voor anderen het wel wat moeilijker is om geld te missen ,maar als ik zo rond kijk hier in de flat en al de auto's hier zie staan denk ik wel bij mijn eigen wat doe ik verkeerd ik heb een panda en de Benz maar alles wat hier staat is veel duurder .
Maar om tot mijn punt te komen waarom ik dit type is dat er iemand is wie probeerd iets op poten te zetten en iets van een gezelligheids/behoren tot op te zetten er zo veel moeite voor overheeft eigenlijk terug in de grond gezet word .
men zal eerst iets moeten sparen voor men wat kan kopen wil het blijven bestaan en ja ik kan dan wel een sneer geven en die belg ook maar zie het meer als iets van pas op in deze maatschapij voor je et weet ken je je eigen teen niet meer maar moet je een mailtje sturen naar je voet en vragen hoe het gaat met je teen .
dit zal allemaal nederlands technies wel niet kloppen zoals punten kommas en punten vergeten maar wou het toch even kwijt

groetjes toontje
rotterdam
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re:WIE KENT DIE NOG

Berichtdoor Citrobenz » 07 sep 2007, 20:28

hallo toontje,

Wil toch wel even reageren.
Vergis je er niet in, het gras bij de buren lijkt vaak groener.
Het is nogal eens uiterlijke schijn.
Ik kom (helaas) nogal eens met mensen in contact die het echt niet breed hebben, via mijn werk maar ook via vrijwilligers werk.
Voor de buitenwereld lijkt het allemaal heel goed te lopen, maar ja ze willen ook meedoen met anderen. Helaas het kan niet.
Vergis je er niet in wat voor armoede her en der is, ook bij jou naast de deur.

een hartelijke groet
Henk
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee

Berichtdoor Toontje » 07 sep 2007, 20:42

hoi hoi
kijk jij vat hem
dat wist ik zelf ook wel ik kan zeggen alles wat hier is is van mij maar wel eerst sparen zelfde geld voor een club ook eerst sparen en dan kopen .
en dan een vergelijk trekken met een andere club vind ik dan niet terecht zoals dan gedaan word er moet niet vergeten worden ook al is er zo iets niet als men vraagd word er geholpen en persoonlijk als ik iets heb wat een ander kan gebruiken vraag ik meestal maar een bedragje of geef het zo wel dat is het gevoel van een club en die wat betreft voor die 2 tientjes doet daar niets mee ter zake maar wil je als club iets te betekenen hebben moet er tegenwoordig gewoon geld zijn .
en je zal mij niet horen zeggen als iemand het niet kan betalen dat die het moet doen hoor .
probeer alleen maar duidelijk te maken mensen pas op we vervreemden van alles en iedereen en we hebben het allemaal zo druk vergeet niet leven ismaar kort dus geniet ervan zoveel je kunt
groetjes toontje
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja

Berichtdoor 250petrolgrun » 07 sep 2007, 20:56

Ik heb er tranen van in me ogen..........

250petrolgrun

Berichtdoor 1111 » 08 sep 2007, 22:46

Ha die Toontje,

Volgens mij zouden wij wel aardig passen in Zeeland, bij ons komt bijna iedereen via de achterdeur.
Waarom ik tijdens de bouw er een voordeur in heb laten zetten is me eigenlijk een raadsel.

En als we zitten te eten en er komt iemand zetten we zo een bord bij geen probleem.

Bij ons kan je zo zonder afspraak koffie komen drinken hoor!
En over dat sparen enzo je heb helemaal gelijk.

groet arie van schie
1111
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1980
Automaat: Nee

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto