[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead Mercedes-Benz W123 Sigaren Genootschap : Van alles en nog wat.... - 3
Aangezien voorzitter en secretaris niet reageren (wegens bezigheden buitenshuis) neem ik de vrijheid u van harte welkom te heten.
Een kleine aanpassing aan het mooie logo van de dolfinariumgroep durf ik wel te suggereren. <br><br>Bericht gewijzigd door: 2m1300tdt, op: 2007/05/07 01:15
Voorzitter, wordt het trouwens niet eens tijd voor meer dan alleen rooksignalen?:evil:
Een genootschapslogo bijvoorbeeld?
Of wordt de heer benedendijker nu helemaal:sick: ?
Allereerst wil ik Prieter van harte welkom heten op het MB W123 Sigarengenootschap. Deze sub afdeling heeft als doel, genieten met andere (aanstaande) w123rijders van een fijne sigaar en elkaars auto
Na de pinksterrit staat een andere activiteit op het programma, voor de genieters onder ons. Maar dat hou ik nog even voor me...
Wellicht tot de pinksterrit
Groet
Dirk
Als ik met iemand kan meerijden op de pinksterrit, dan hoor ik dat graag !
Graag meld ik me aan als lid van het genootschap. Gezien de lichte kleurstelling van mijn W123, kies ik ervoor om bij de auto te genieten en niet erin. Ik ga ervan uit dat u hiermee kunt leven.
Nieuwe leden welkom, het word steeds gezelliger op het virtueele sigaren genootschap.
Ik ben de laatste dagen erg druk en mis mijn sigaren. zit nu in overijsel plaatsje Dalfsen bij de plaatselijke chinees naar een sigaar te hunkeren, helaas de chinees heeft ze niet en ik ook niet.
We'll gaaf mobiel internet via de MDA. kan ik nog een beetje op de club koekeloeren.
Vandaag in Pijnacker gesleuteld; broeder (of liever genoot ) Arno was daar ook en hij bood mij een sigaar aan:) . Ik rook Balmoral maar deze was beter:woohoo: was dat een Hajenius?