Hallo coupe280..
je hebt helemaal gelijk
Op benzine loopt hij stukken beter al ben ik bang dat door het ploffen het e.e.a. in de carburateur wel wat te verduren heeft gekregen.
De verdamper betreft een Landi en inderdaad, het vervangen van het bembraam stelde niet zoveel voor. Ik vraag me alleen af of het membraam op de juiste manier is gemonteerd. Hij kan er natuurlijk op twee manieren op en aan de oude kon ik niet zien hoe hij hoorde te zitten. Op zich lijkt het me ook niks uitmaken omdat mijns inziens de uitslag van naar beide kanten even groot zou moeten zijn. Maar ik kan het natuurlijk verkeerd hebben. (ik heb nog wel wat foto's van de verdamper) Tevens alles goed schoon kunnen maken zoals de sludge-aftap.
Ik start normaal op gas waarbij ik wel even moet doorstarten. Daarna loopt hij stationair prima al schokt de motor zo nu en dan. Op benzine start hij heel mooi.
Wat het vacuum betreft, dat moet ik toch nog eens goed nakijken.
Ik probeer de foto's te plaatsen maar moet weer even nadenken hoe ik de foto's op het juiste formaat kan krijgen.<br><br>Bericht gewijzigd door: 280benz, op: 2007/05/17 09:53