Goedemiddag medeleden...,
Zou ik na lange tijd weer eens inloggen...., bestond ik niet meer op het forum. Wat ik ook probeerde niets lukte en een berichtje sturen om het account weer te openen lukte ook niet.... Afijn, nu ben ik lekker weer fresh boarder...
Nu was ik niet heel actief omdat ik geen super-techneut ben en hier op dit forum mensen zitten die er gelukkig wel echt verstand van hebben en die dan ook beter aan het woord gelaten kunnen worden natuurlijk vind ik. Maar het afgelopen jaar weinig tijd gehad vanwege een enorme hindernis in de privé-situatie, dochter van negen een zware aandoening gekregen (hersentumor) en dan kan de Benz nog zo leuk zijn maar dan is het toch maar een oud stuk ijzer van 30 jaar.
Inmiddels is de situatie weer enigszins onder controle, zodat er ook weer tijd kwam om onderhoud te plegen aan het "oude stuk ijzer"...
En dan is het forum onmisbaar, dus maar weer opnieuw aangemeld en even weer kort voorstellen. Momenteel alweer ruim twee jaar in het bezit van een 300D van '81, die nog redelijk fris is en nu 125.000km heeft gedraaid en in de sondernfarbe apricot orange.... Het is mijn vierde W123 over de afgelopen 10 jaar.
Ben dus ook wel een beetje door schade en schande wijs geworden maar zeker ook door dit forum, waar ik destijds sinds begin 2007 lid van was geworden.
Het is ook leuk om te zien hoe enthousiast leden met hun nieuwe aanwinst zijn..., heel herkenbaar soms dus, vooral ook de reacties dan van de ervaren leden zoals: "koop een goede"...., kan even aankomen maar zó waar...
Ik hoop dus weer wat meer gebruik te gaan maken van het forum en wij zijn hier héél gek op foto's, dus zal even een wat plaatsen...
Gr. Marinus