Coupe280: ik heb je tekst onder mijn reactie geplakt zodat ook anderen met Landi iets met deze topic kunnen.
Ik heb inderdaad een carburateurversie. Mijn auto is er eentje uit de eerste serie (1976).
even een vraag, waar zit deze luchtweger? Of hebben carb.versies deze niet? Ik ben een leek op het gebied van LPG. Er stroomt wel LPG door de slang. Je hoort het al stromen als je de auto op contact zet.
Ik heb één membraam gevonden en dus ook vervangen. Verder zat er nog wel wat rubberwerk bij wat ik ook heb vervangen. Ik ben even aan het zoeken hoe ik mijn foto's kan verkleinen zodat ik ook foto's kan plaatsen. Wellicht dat het wat meer helpt.. (iemand heeft me ooit hier uitgelegd hoe je foto's kunt verkleinen zodat ze geplaatst kunnen worden... jaja.. ik vraag best veel
)
hallo 280benz.
ik heb nu zelf ook een 280carburateur .
maar ik dacht eigenlijk dat jij een 280 injectie had??
maakt wel verschil hoor want als je een injectie hebt dan zal intussen voor 90% zeker je luchtweger krom zijn .door de backfire .
ik heb bij mijn vorige injectie de luchtweger er uitgehaald .
bij jou auto weet ik niet zeker wat je hebt een injectie of carburateur.
maar het maakt voor het starten op gas niet uit.
ze willen allebeide direct aanpakken met starten.
het moet niet nodig zijn om lang door te moeten starten.
dus ik zou eerst eens je slang naar ( carburateur ) er af halen en dan op contact zetten.dan moet er ongeveer 2seconden genoeg gas instromen.
het meest waarshijnlijk wat jij vertelt lijkt mij dat inderdaad de verdamper niet goed is .
heb je 1 membraam vervangen of 2 ik weet niet uit mijn hoofd maar in een landi zitten meerder membramen.
ik heb er wel boeken over en ik heb er ook nog wat oude in de schuur liggen.
maar daar heb je verschillende types in .ik weet niet welk type je hebt<br><br>Bericht gewijzigd door: 280benz, op: 2007/05/17 11:31