Nou Ton,
ik heb de hele bedrading nog eens goed onder de loep genomen en alle aansluitingen schoon gemaakt. Ook heb ik die ene draad om de hoogspanningskabel gedraaid en vast getaped.
Maar ik heb ook ontdekt wat waarschijnlijk het euvel is van het ploffen en wisselend slecht lopen. Het mondstuk is helemaal uit zijn vorm. De bussen zitten er los in en het hele huis is aan de onderkant gescheurd. Met wat kunst en vliegwerk heb ik het geheel een beetje goed gekregen zodat ik in ieder geval weer kan rijden. Nu dus een kwestie van een gebruikt/nieuw mondstuk en volgende week de ontsteking laten nakijken. Ik heb namelijk ook het idee dat dat niet optimaal staat.
Als de onsteking weer goed staat en ik een ander mondstuk heb gemonteerd, dan maar weer eens kijken hoe de motor dan loopt. Ik merk nu in ieder geval al verschil in de positieve zin van het woord.
ps. mocht je iemand weten met wat LPG spullen waar ik iets aan heb dan hoor ik het natuurlijk graag.
In ieder geval wil ik je hartelijk danken voor je ondersteuning. Het heeft me een zekerder gevoel gegeven en ik heb weer wat meer inzicht in LPG-installaties gekregen.
Groet, John <br><br>Bericht gewijzigd door: 280benz, op: 2007/05/19 19:15