Ik moet dit even kwijt.
Op 31-03-2007 kocht ik via het internet, bij MBCARPARTS een stuurdemper voor mijn 123, en moest natuurlijk gelijk betalen. 35,50
Aangezien het na dagen nog niet binnen was, ben ik maar gaan mailen waar het bleef.
Ik kreeg steeds als antwoord dat het besteld was en dat ze het elk moment verwachten, dit heeft zo drie weken geduurd, maar er kwam maar niets binnen.
Uit eindelijk kon ik mijn geld terug krijgen en heb dat geaccepteerd.
De volgende dag bij de Mercedes de stuurdemper opgehaald en was maar tien euro duurder.
ik zit nu al een maand te wachten op het terug storten van mijn geld, ook weer smoezen dat het terug betaald was, ze hadden zelfs mijn adres door elkaar gehaald met een andere klant.
Ik krijg nu ook al geen antwoordt op mijn e-mail dus ik kan fluiten naar mijn centen.
Ik had ook een stukje geschreven op hun forum over klantvriendelijkheid wat zo hoog staat in hun vaandel.
Maar negatieve reclame moeten ze niet want het werd er gauw afgehaald.
BRRRRRRRRR als je zo handeld.
De moraal van het verhaal, WEES OP U HOEDEN.