Henk,
Er staar ook:"Hier de analyse van de leek"
Je hebt natuurlijk, als vaste klant van het merk met de dubbele chevron, meer ervaring met deze materie. Ik heb wel begrepen dat er enige verschillen zijn met Citroen. Het systeem is bij T toegepast icm gewone vering. Verder schijnt er geen (vul)nippel te zitten op de bollen van MB.
Als het membraam kapot gaat moet het gas ergens heen. Het kan alleen weg via het oliesysteem. Ik ben overigens met je eens dat je een kapot membraam direct zou moeten werken in het rijgedrag.
Echter een te vol systeem, daar heb je 1 of 2 keer last van en dan ben je er vanaf. Zou ik zo zeggen
Verder is het een slecht teken dat de auto bij stilstand van achteren 'wegzakt', en na starten zou de auto binnen een seconde of 15 wel weer op niveau moeten zijn.
Paulus, hoe rijdt de auto? 'Wipt' de achterkant bij verkeersdrempels? Komt de achterkant netjes omhoog als je met 2 man in de achterbak gaat zitten?
Caspar