[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Stoomreiniging onderzijde : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 17:22

Stoomreiniging onderzijde

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Stoomreiniging onderzijde

Berichtdoor Brijn » 28 mei 2007, 17:57

Weet iemand ergens in Nederland een bedrijf dat de onderzijde van mijn auto echt Grondig kan Schoonmaken, met een hoofdletter G en S. Dus met een stoomreiniger op 120 bar of zoiets. Mijn Kärchertje kan tegen de dikke lagen 30 jaar oude modder/olie niet op, ik ben twee uur bezig geweest met één wielkast en het is nog niks. Bovendien kan ik er natuurlijk niet goed bij.

Dank, Bert
Brijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1980
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Antwoord:Stoomreiniging onderzijde

Berichtdoor MarceldB » 28 mei 2007, 22:26

Stoomreiniging wordt door Van Egmond ten strengste afgeraden. Door de hoge temperatuur kan de coating loslaten en daar vocht onder ontstaan. Je kan wel raden wat daar na enige tijd gaat ontstaan.

Van Egmond maakt de onderzijde schoon met een hogedrukspuit en water met max. temp. van 60 graden.
MarceldB

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur