MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 23:37

dromen...

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

dromen...

Berichtdoor Pieter » 01 jun 2007, 16:18

droom ik toch vannacht van wel heel aparte W123!!!
dit was de droom:
ik was bij een leerkracht thuis, die had nog een W123 staan, zei hij...dus wij erheen (moesten over een meer heenzwemmen om er te komen...nouja, dromen he? :))
ik kon de koets niet zo goed bekijken want we gingen er meteen inzitten...op de achterbank was voor de rechterpassagier weinig ruimte, want daar WAS EEN KOELKAST INGEBOUWD!!!! :D
de versnellingspook zat soort van tussen je benen, een hele lange pook met een hele gekke versnellingsbak: 1,2,3,6 en 9 stond erop. en dan nog de achteruit, daarvoor moest je eerst een beetje linksvoor, tussen 1 en 3, dan omlaag en naar links en dan met een grote bocht naar boven en naar rechtsonder...ik heb ff een plaatje gemaakt van wat er dus op die pook stond...
daardoor was het dashboard ook heel raar, een gigantisch groot dashbordkastje met eeeenorm veel zebrano, een super mini stuurtje zat erop (laatst nog iets gelezen op het forum over grote/kleine sturen)...nouja, een einde gaan rijden...gebeurde allerlei rare dingen dat weet ik niet meer zo precies.
het was een 200D had hij gezegd, maar toen ik al die opties zag dacht ik nog: "dit moet een s-klasse zijn uit dezelfde tijd"....hij wilde iets van 4000 euro vertelde hij voordat ik de auto had gezien en ik dacht nog aan Dirk, die wilde hem vast wel hebben :D
ohja! er stond dus iets vn 69.000 op de teller...ik vroeg hem naar onderhoudsboekjes...nouja, de hele rambam...

gekke droom hoor...wel grappig, dat ik zo ermee bezig ben, blijkbaar :D

dus...iemand anders nog W123 dromen????

groeten
Pieter

p.s. minder goed nieuws: mijn vriendin heeft de W123 van mijn schoonvader een beetje in de prak gereden :pinch: nouja...als ik weer daar ben kan ik eens wat deuren vervangen enzo :)
Pieter

Antwoord:dromen...

Berichtdoor Pieter » 01 jun 2007, 16:19

ohja...plaatje
:laugh:

Pieter

Berichtdoor Mano » 01 jun 2007, 16:42

Vette droom, leuk ook dat je de droom hebt beschreven.
Ik droom ook de meest fantastische dingen hoor, niks mis mee. Ik droomde laatst nog dat mijn W123 in een moeilijke situatie gewoon op het water kon rijden, jawel gewoon over een groot meer! hahaha Leuke topic!

Groet uit Amsterdam,

Mano B)
Mano

Berichtdoor Prieter » 04 jun 2007, 08:40

Ha die Pieter,

Gave droom zeg, ik heb hiet de tranen in de ogen van het lachen:woohoo:

Om jou mooie versnellingsbak, heb je ook een onderdeelnummer gedroomd? Wellicht dat ik dan in mijn droom naar de benz-dealer ga :laugh:

Schroom vooral niet om meer van je dromen op te schrijven, lachen hoor! (hoe meer je opschrijft, hoe meer je ook onthoudt!)

groet Prieter
Prieter

Berichtdoor janbenz1 » 06 jun 2007, 07:12

Nou Pieter, ben je misschien een beetje overspannen?:S :ohmy: :woohoo: :P :P :P :P
Maar wel leuk dat je het zo in de groep gooit.:lol:

Zeg Mano, jij hebt toch wel hele rare natte dromen.:woohoo: :woohoo: :woohoo: :silly: :whistle:

Sterkte mannen en droom maar lekker verder, en laat het ons wel even weten, we zijn benieuwd.
Als mij dit virus ook overvalt zal ik mijn ervaringen hier ook vermelden.
Maar natuurlijk hoop ik als jullie het medicijn hiervoor hebben, het ook even hier doorgeven.

Slaap lekker, oant moarn.

Groetnis jan.
janbenz1

GODDAMNIT!!! deze wil ik!!!!!

Berichtdoor Pieter » 06 jun 2007, 10:38

:ohmy: ik zweer het je...als ik 6000 euro had, dan kocht ik deze auto DIRECT!!!!

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1981-300 ... dZViewItem

check ik out en lik je vingers erbij af!!!

(verbruik is zelfde als mijn auto: 1:12, dus dat is prima cheap rijden)

:whistle: :whistle: :S :pinch:

*boehoe* :( :unsure: IK WIL DEZE VOOR MIJN VERJAARDAG!!!! :(

nouja...dromen mag, toch? :D :side:
Pieter

Keer terug naar Van alles en nog wat....