Hallo Ad,
Lijkt me een goed plan om de Traction eens mee te nemen naar een W123 bijeenkomst, kunnen ze ook eens een echte auto bekijken.
Weet je, toen het octrooi bij Citroen verviel op de hd vering stond Mercedes vooraan.
Het resultaat weet je, ze zijn niet verder gekomen dan het alleen achter te monteren.
Ik kan Arno ook blij maken, in Ens (NOP) staat een eend met een Mercedes motorkap inclusief..............jazeker inclusief STER. Hij staat op het dak bij een plaatselijke garage.
En ja, dat hij zo hard loopt te schreeuwen dat hij het maar niks vindt om in een XM of C6 te rijden.......... zeg nou zelf, als dat waar was zou hij er niet over praten maar stil in een hoekje zitten schamen. Maar ja om er hier vooruit te komen dat je zo'n Citroen fantastisch vindt rijden................. Ja daar is durf voor nodig
En als je dan ook nog uit Den Haag komt..............
Ha ha, maar alle gekheid op een stokje, toen ik in 1976 bij Citroen kwam werken waren het wel een "beetje" roestbakken, toen waren de Duitsers wel degelijker, maar kwa rijcomfort kan geen duits merk aan de Citroen tippen.
En ja nu heb ik zelf ook een Mercedes, laten we het een jongensdroom noemen. Maar ik vind het een prachtige auto.
En Arno, ik hoop dat je tegen een geintje kan. Nog wel even een vraagje, je rijdt niet toevallig in een Mercedes met Citroen vering?
Mensen bedankt voor jullie reacties!
hoop jullie nog eens op een meeting o.i.d. te ontmoeten.
Een hartelijke groet uit het zuiden van friesland
Henk