droom ik toch vannacht van wel heel aparte W123!!!
dit was de droom:
ik was bij een leerkracht thuis, die had nog een W123 staan, zei hij...dus wij erheen (moesten over een meer heenzwemmen om er te komen...nouja, dromen he? )
ik kon de koets niet zo goed bekijken want we gingen er meteen inzitten...op de achterbank was voor de rechterpassagier weinig ruimte, want daar WAS EEN KOELKAST INGEBOUWD!!!!
de versnellingspook zat soort van tussen je benen, een hele lange pook met een hele gekke versnellingsbak: 1,2,3,6 en 9 stond erop. en dan nog de achteruit, daarvoor moest je eerst een beetje linksvoor, tussen 1 en 3, dan omlaag en naar links en dan met een grote bocht naar boven en naar rechtsonder...ik heb ff een plaatje gemaakt van wat er dus op die pook stond...
daardoor was het dashboard ook heel raar, een gigantisch groot dashbordkastje met eeeenorm veel zebrano, een super mini stuurtje zat erop (laatst nog iets gelezen op het forum over grote/kleine sturen)...nouja, een einde gaan rijden...gebeurde allerlei rare dingen dat weet ik niet meer zo precies.
het was een 200D had hij gezegd, maar toen ik al die opties zag dacht ik nog: "dit moet een s-klasse zijn uit dezelfde tijd"....hij wilde iets van 4000 euro vertelde hij voordat ik de auto had gezien en ik dacht nog aan Dirk, die wilde hem vast wel hebben
ohja! er stond dus iets vn 69.000 op de teller...ik vroeg hem naar onderhoudsboekjes...nouja, de hele rambam...
gekke droom hoor...wel grappig, dat ik zo ermee bezig ben, blijkbaar
dus...iemand anders nog W123 dromen????
groeten
Pieter
p.s. minder goed nieuws: mijn vriendin heeft de W123 van mijn schoonvader een beetje in de prak gereden nouja...als ik weer daar ben kan ik eens wat deuren vervangen enzo