[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Demping motorkap : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 17:08

Demping motorkap

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Demping motorkap

Berichtdoor Riczun1 » 09 jun 2007, 14:12

Hallo Mercedes liefhebbers,

Bij mijn coupé wil ik nog de demping mat die tegen de motorkap aan de binnenkant zit vervangen.
Wat er nu in zit is keihard en het brokkelt erg af. Het ziet er ook niet echt netjes uit, gewoon vies dus ;)

Is zo'n nieuwe mat eigenlijk een must of zou je ook makkelijk zonder kunnen rijden.
En kan ik zo'n mat bij de automaterialenzaak hier kopen en hoe kan ik deze het beste bevestigen? Ik twijfel of het handig is om lijm te gebruiken.

Bedankt alvast voor de hulp,
Richard
Riczun1

Antwoord:Demping motorkap

Berichtdoor klaasyellow » 09 jun 2007, 16:09

bouwmarkt, isolatiematten halen, bisontix halen, met een kwast insmeren, effe wachtuh en klaar!!!
klaasyellow

Berichtdoor Toontje » 09 jun 2007, 16:34

hoi hoi
Ik heb het gewoon met van die noppen schuim gedaan (gluidsisolatie bij de bouwmarkt en met spuitbus lijm en zit er nog steeds op:woohoo:
Groetjes toontje

groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Riczun1 » 09 jun 2007, 17:02

Oke supers!! Bedankt voor jullie reacties.
De kosten zijn het dus niet. B)

Ik ga even langs de bouwmarkt en aan de slag. Alleen even wachten op wat beter weer.
Riczun1

Berichtdoor Lode » 09 jun 2007, 18:34

Een originele bij de Benz dealer is ook niet vreselijk duur dacht ik.
Lode

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur