Nou, ik ben vandaag bij Levi Bussink geweest in zwijndrecht. Inderdaad een erg aardige gozer en heeft al veel W123's gehad!
Hij was erg enthousiast over mijn coupé en er zaten ook zeker positieve kanten aan de apk keuring.
Hij was bijvoorbeeld stom verbaasd dat de stoelvergrendeling werkte, want ik vertelde dat hij ook de deuren dicht moest doen en dat het dan werkte. Het was de eerste coupé waarbij het werkte zei hij. Hij vond het wel prachtig
Maar er zijn een aantal aandachtspunten waar ik nog naar moet kijken:
* gordel rv beschadigd
* Lichtsterkte achter verschil (doe ik wel ff 2 dezelfde lampjes in)
* Benzineslang RA klem weg en slang gescheurd
* Div remleidingen achter en voor verroest.
Ik moet dus binnenkort ff met deze verbeterpunten terugkomen en dan is het goedgekeurd. Wel top van hem, want dit koste dus gewoon niks!
Maar nu reed ik naar huis en op het eind zakte opeens mijn remdruk weg?? Ik schrok best wel, maar na 2 keer ff pompen was hij er weer, maar zakte wel vrij snel weg. Ik moest echt het pedaal tot onderin duwen en dan remde hij gelukkig nog een beetje. Maar wel link natuurlijk.
En nu staat hij al wat uurtjes stil en de remdruk is nu gewoon als vanouds. Toch niet leuk, heb er nu pas 400km mee gereden
Kan iemand mij helpen met deze problemen? Of tips? Want ik ben zelf nog niet technisch genoeg met deze auto, zeker qua remleidingen vind ik dat wel lastig.