Ik sluit me aan bij de vorige sprekers Yoast.
Meestal zie je een nog veel mooiere en betere als je er net (te snel) een gekocht hebt.
Niet overhaasten dus.
En ik ben het met D!rk eens. Ook ik verkies een diesel boven een benzine (op gas).
Er zijn hier mensen die zeggen op gas moet je koken. Zo ver ga ik niet maar een diesel is gewoon sterker en onderhoudsvriendelijker.
Alleen zou ik dan zoals D!rk al aangaf gaan voor een auto van bouwjaar 82 omdat deze eenvoudigweg beter tegen roest beschermd zijn. Al geld dat helaas volgens mij pas vanaf september 1982.
Als je voor een diesel gaat kies dan voor een 240 of een 300. Het nadeel van een 200D is dat ze over het algemeen erg traag zijn. Wel is de 200D motor erg sterk.
Voordeel van een benzineauto is dat die over het algemeen weer gunstiger geprijsd zijn dan de dieselversie's.
Nou Yoast, voorlopig weer stof tot nadenken voldoende.
Belangrijkste is niet overhaasten.
Ik ben zelf een paar maanden aan het zoeken geweest en heb doordat ik het zoeken zat was een auto gekocht met meer werk dan me lief was.
Dat gebeurd me dus geen 2e keer.
En zoals ik al eerder gezegd heb, ik zou in Duitsland gaan kijken.
Wat je nu bij de handelaren ziet staan komt voornamelijk daar vandaag en hun winst kun je ook zelf in de zak houden.
Groeten,
Eric van de <br><br>Bericht gewijzigd door: Semrick, op: 2007/06/17 19:33