Op de zwarte markt kan farida zich zeer goed amuseren, en daar heb ik dus ook een paar emblemen besteld voor op de zijkant en achterzijde van de camper om hem iets persoonlijks te geven.
dat is volgens mij aardig gelukt.
Maar eerst een plekje in Callantsoog gezocht.
Dit ging dus niet zonder slag of stoot, en werd mijn zelfbeheersing behoorlijk op de proef gesteld.
het leven van een camperaar is dus niet gemakkelijk.
Komen we in Sint Maartenzee aan, en gaan bij de camping Sintmaartenzee het terein op.
Deze camping ligt naast de bekende Lepelaar.
Wacht ik op de beheerder.
vraag ik netjes of die een plaatsje heeft voor een camper voor 1 nachtje.
Zegt ie tegen mij, we willen alleen maar echte campers, en geen zelfbouw bussen.
Zeg ik tegen hem dat dit toch een echte camper is, en geen BUS.
Nee zecht ie dit is geen echte camper.
Ik stond werkelijk paf.
Ik stap gelijk de deur uit, en zeg tegen hem dat de arrogantie zijn kop uitstraalt, en dat ik wel een ECHTE camping ga zoeken, en hier niet eens meer wil gaan staan, ook al krijg ik geld toe.
En ik deel hem nog mee, dat ie blij mag zijn dat ik in een goed humeur ben, en het hier bij laat.
Ik had echt zin om zijn nichterig gezicht weer in model te brengen.
Maar ik wist mijn zelfbeheersing te bewaren, en ben rustig richting Callantsoog gereden, waar we op de echte camping "het begin"hartelijk werden verwelkomt.
Later hebben we er nog hartelijk om kunnen lachen, maar op dat moment kon je me echt recht uitsteken, en voelde ik me goed beledigd.
Maar hier genoten van de zon, die volop scheen toen we aankwamen, en een lekkere zeewind maakte de dag weer compleet.