door Pietje » 23 jun 2007, 00:22
Nu we zoveel ritten maken en gezamenlijk klussen is het misschien ook wel eens leuk om een poetsdag te organiseren.
Op die manier kunnen we elkaar wellicht nog wat foefjes leren en we zijn toch weer samen bezig.
Uiteraard zal ik ervoor zorgen dat de collectie van Sireon aanwezig is, wat niet wil zeggen dat andere middelen niet toegestaan zouden zijn.
Misschien kan ik dat regelen hier op de parkeerplaats van het windelcentrum (stroom en water lijken me noodzakelijk). Misschien krijg ik het dan zelfs wel voor elkaar om op het plein van het centrum te mogen staan. Het centrum is in ieder geval aktief genoeg wat happenings betreft.
Lukt dat niet dan zal ik met Arie in onderhandeling moeten gaan om op Pijnacker iets te ondernemen.
Uiteraard ga ik dan ook bekijken of we professionele poetsmachines kunnen krijgen.
Tevens kan ik eventueel zorgen voor bijvoorbeeld oude motorkappen v.e. sloperij waarop dan geoefend zou kunnen worden.
Maar uiteraard wil ik eerst weten of er uberhaupt wel animo voor is. De dag zou wat mij betreft ergens in (eind?) september moeten plaatsvinden. Dan is je wagen gelijk winterklaar.
Dus geef je commentaar en je ideeën!<br><br>Bericht gewijzigd door: Pietje, op: 2007/06/23 01:04