Het is nu 23 nov 2024, 21:44
Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.
door llv » 24 jun 2007, 01:20
hallo,
ik heb mijzelf een Mercedes aangeschaft..
het is wel geen 280CE geworden maar een 230CE
het volgende alle elektrische ramen doen het niet de achterste hebben problemen is dit bekent en hoe kan ik dit het beste aanpakken
al vast bedankt !!!!!!!!!!
-
llv
-
door klaasyellow » 24 jun 2007, 07:40
zekering gecheckt??
-
klaasyellow
-
door llv » 25 jun 2007, 17:53
ja dat heb ik al wel gedaan
ik trek het wel los en dan zie ik het wel
-
llv
-
door bluemoon me » 25 jun 2007, 20:10
het is mogelijk dat dor corosie er de stroom niet meer goed doorgevooerd wordt. Dus stekkertjes daarom nagaan en schoonmaken. Bij mij deden ze het toen weer.
Gr Bram ut Limburg.
-
bluemoon me
-
door llv » 25 jun 2007, 20:50
daar kan ik inderdaad nog even naar kijken ik heb alles toch al los liggen, maar waren de stekkers slecht dan want wat ik tot nu toe heb gezien zag er niet slecht uit
-
llv
-
door Goofy.S » 26 jun 2007, 10:32
Meestal is zo'n storing een massaprobleem... Meten is weten, dus ff met de unimeter aan de slag, dan kom je er wel uit denk ik. Eventueel kan je meteen beginnen met extra massadraadjes aan te leggen, dan zie je het meteen wel als dat het euvel is. In elk gaval wens ik je veel succes met de speurtocht.
Een jaloerse Benzrijder ZONDER elektrieke ramen...
-
Goofy.S
-
door ikkeweer » 30 jun 2007, 11:21
De plaat kan ook hartstikke krom zijn, bij mij deed ook 1 raam het niet en dat lag dus aan de plaat. Harrie heeft een nieuwe plaat gemonteerd en klaar is kees. Het hoeft dus niets elektrisch te zijn !!!
-
ikkeweer
-
Keer terug naar Carrosserie & Exterieur