[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Handgreep deuropener : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 17:46

Handgreep deuropener

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Handgreep deuropener

Berichtdoor bertkrijgsman » 28 jun 2007, 22:07

Mijn hanvat aan de bestuurderszijde lijkt bij het openen los te raken, dit is te zien aan de speling tussen deur en chromen handvat. Is dit weer vast te maken vanuit de binnenzijde of niet?
Tevens lekkage via voorruitrubber dit is dan het laatste rubber wat vervangen dient te worden en ik zal dit door Autotaal glas laten doen, moeten hiervoor nog binnen panelen verwijderd worden of niet?

BVD
Bert
bertkrijgsman

Antwoord:Handgreep deuropener

Berichtdoor Brijn » 29 jun 2007, 09:14

Meestal zit er een klein boutje los aan de binnenzijde, wat het hele handvat strak tegen de deurplaat houdt. Binnenpaneel losmaken ja. Zit dit boutje los genoeg dan kan je het hele handvat er afhalen door het boutje bij het slotmechanisme los te halen en dan schuif je de hele handel een centimeter naar voren en van de deur af, dan zie je meteen wat ik bedoel.

Naar mijn weten hoeft er voor het vervangen van de voorruit+rubber niets losgehaald te worden aan bekleding. Is bij mij ook gebeurd, door de Carglass, ik heb het hele gebeuren gezien en er is niets losgehaald.
Brijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1980
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto