[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
oliefilter raakt stuurbekrachtiging>>olielekkage?? : Techniek - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 08:52

oliefilter raakt stuurbekrachtiging>>olielekkage??

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Antwoord:oliefilter ontzet>>>olielekkage??

Berichtdoor Karaca10 » 29 jun 2007, 02:05

Hoi Wiebren,

Ja ik heb er wel haast mee, ik kan niet rijden in mn Benz omdat hij helemaal trilt.
Ik had niet meer dan 20/25 euro in gedachten anders had ik wel een andere oplossing voor mn filterhuis.
hij moet wel 100% passend zijn he en gewoon dezelfde filterhuis als W126, ik wil niets aanpassen als je snapt wat ik bedoel..
alvast bedankt wiebren.

mn olielekkage is trouwens niet van oliefilterhuis, maar van de hydroliekpomp van hydraulische achteras die op de 300TDT zat en die ik nu niet meer gebruik. hoe kan ik die afsluiten????<br><br>Bericht gewijzigd door: karaca10, op: 2007/06/29 17:39
Karaca10

Berichtdoor Wiebren240D » 29 jun 2007, 17:38

Hallo Karaca

ja Willem en Boy hebben wel mail maar wat ik ben het kwijt.

maar Willem vEverdingen woont in Middelburg zal vast wel in het tel boek staan

groeten van Wiebren ut Snits

Telefoonnummer verwijderd op verzoek. Moderator<br><br>Post edited by: Govert70227, at: 2008/12/21 23:03
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Karaca10 » 29 jun 2007, 17:40

hoi, je kan pas na 2 weken bij die vent die een filterhuis heeft of ook eerder?
Karaca10

Berichtdoor Wiebren240D » 30 jun 2007, 11:32

Hallo Karaca

ja ik kan wel eerder maar dan moet ik er apart om rijden 1,5 u heen en ook weer terug en dan moet ik het ook nog naar je op sturen word denk ik een dure grap

groeten van Wiebren ut Snits
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Karaca10 » 30 jun 2007, 12:08

Ik begrup 't.
Karaca10

Re:Antwoord:oliefilter ontzet>>>olielekkage??

Berichtdoor Karaca10 » 19 aug 2007, 17:20

inmiddels heb ik het stuurhuis en oliefilterhuis gedemonteerd en er bij allebij een stuk van afgeslepen met de dremel, vervolgens weer terug gemonteerd en nu raken ze elkaar niet(5mm speling) met het heen en weer duwen van het blok raken ze ook nog niet.
Deze week zet ik het stuurhuis er definitief erop en ga een rijden, kijken wat deze doet. ik zoek nog wel een oliefilterhuis met nummer:
617 180 0710
Karaca10

Vorige

Keer terug naar Techniek