Beste mensen,
Ik lees op de site dat Arno de taken van Harrie gaat overnemen. Prima initiatief, maar vervolgens schrijft Arno over zijn "vrijwillige" bijdrage: let op het blijft vrijwillig dus het hoeft niet. Het nadeel is dat U dan bent uitgesloten om aan de W123Club georganiseerde evenementen deel te nemen, maar forum surfen blijft gratis
Voor niets gaat de zon op, maar dit schiet me toch het verkeerde keelgat in. Ik lees in de tekst dat we contributie moeten gaan betalen. Voor mij is het deelnemen aan de evennementen het leukst. 2 keer per jaar betaal je dan 10-15 euro en BBQ toe. Wat mij betreft blijft dit zo, immers Prima geregeld.
Beste Arno,een echte goeie binnenkomer maak je niet: hier is jullie nieuwe voorzitter en mijn motto is: betalen. Trouwens, de oude kas is leeg (????) Wat is hier dan mee gebeurd? Als er alleen maar serverkosten voor de site mee zijn betaald, denk ik Prima. Maar vertel dit er dan bij!
Ik wil best de jaarlijkse bijdrage betalen , maar dan wil ik wel weten wat je met het bedrag wilt gaan doen? En wie bepaalt dan waar je dit aan gaat uitgeven? En moeten we dan voor de activiteiten apart nog eens gaan betalen? Ga je een clubblad maken? Gereedschap aanschaffen? Clubauto kopen of onderdelenmagazijn aanleggen?
Enfin, het is even zuur dat ik zo reageer, maar ik zou graag een onderbouwing zien van wat je van plan bent te gaan doen.
Ron Bisschops
Bericht gewijzigd door: Ron, op: 2007/07/01 14:13<br><br>Bericht gewijzigd door: Ron, op: 2007/07/01 14:14