[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Pioneer mp3 wma speler ipv Becker : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 08:36

Pioneer mp3 wma speler ipv Becker

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Pioneer mp3 wma speler ipv Becker

Berichtdoor Weizengelb » 04 jul 2007, 08:59

Hallo allemaal,

Tja, nu ik met de W123 op vakantie ga wil ik toch wat fatsoenlijke muziek kunnen luisteren. De BEcker Europa casette doet het al lang niet meer zoals ik het wil, hij speelt geen cassettes of te langzaam (schoonmaken zou wellicht helpen) en de zenders storen en springen de hele tijd over, zeeeer irritant!:pinch:

Ik heb nu dus een pioneer mp3 wma, mijn vraag: speelt deze ook CD-roms af waar mp3 EN wma files door elkaar op staan?

Nu nog aansluiten zonder alle kabels te verknoeien....

Groetjes,
Mathieu
Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1972
Automaat: Nee
LPG: Nee

Antwoord:Pioneer mp3 wma speler ipv Becker

Berichtdoor Govert » 04 jul 2007, 09:11

Als je die Pioneer al hebt, wat let je om het uit te proberen? Gewoon een proef-cd maken.

Op mijn JVC wma/mp3 radio heb ik het nooit uitgeprobeerd om wma's en mp3's te combineren, maar wel weet ik dat hij moeite heeft met lange bestandsnamen. Die slaat hij over.
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Tommy » 04 jul 2007, 11:14

Ik heb zelf ook een pioneer mp3/wma radio in de Benz zitten. Deze kan gemixte cd's zonder problemen afspelen, dus dat zal bij jou denk ik ook wel kunnen.
Tommy

Berichtdoor Weizengelb » 04 jul 2007, 11:14

Ja ik moet hem nog aansluiten...
Het stoort me altijd om kabels te verknoeien, vooral een continue plus draad aansluiten doet pijn om,dat ik dan aan de originele bekabeling moet prutsen...
Ik denk dat ik hem toch weer vanaf klem 30 van de alarmlichten pak...

Ook de luidsprekerstekkertjes zijn natuurlijk weer nergens op aan te sluiten en ik zal ze dus maar weer afknippen...:pinch: (die met zo.n pinnetje en stripje)

Maar ik zal vanavond eens gaan kijken, even wat stekkertjes regelen.

Mathieu
Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:

Berichtdoor Weizengelb » 04 jul 2007, 11:17

Hoi Tommy,
OK bedankt! dat geeft nog meer zin om hem snel in te bouwen!
Deze heeft trouwnes geen USB aansluiting.
Daar ben ik toch wel wat aan gewend geraakt door mijn Denver-mp3 die nu in de andere auto zit.
ZDeze radio wordt zo warm dat hij na 5 min geen CD/CD-R/CD-mp3 meer afspeelt, maar gelukkig wel USB. Ik hoop dat de pioneer hier geen probleem mee heeft en ook niet overspringt, ben misschien wat verwewnd geraakt door de USB??

Groetjes,
Mathieu
Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:

Berichtdoor Tommy » 04 jul 2007, 11:58

Ik ben nu volledig tevreden met de pioneer hoor.
Deze voldoet prima. Je kunt gemiddeld genomen ongeveer 10 complete albums op 1 cd-r kwijt. Ik heb dan ook maar 3 cd's in de auto liggen met alles erop.
De radio heeft geen last van warm worden, ook een uurtje of 5 achter elkaar gaat probleemloos (langer heb ik nooit geprobeerd maar zal ook geen probleem zijn).
Radio-ontvangst is ook gewoon goed te noemen (icm elektrische hirschmann antenne).
Ook de geluidskwaliteit is goed.
Tommy

Berichtdoor Weizengelb » 04 jul 2007, 12:06

Ok dat geeft moed!
De prijs viel me ook mee (89 euro) en met groene verlichting :silly:
Ik zal eens wat CD's gaan branden vanavond... of eh eerst maar eens de radio inbouwen.

De Becker heb ik er gisteren al uitgehaald, hup in de kast ermee (daar liggen nu al 3 Beckers te liggen....)

Groetjes,
Mathieu
Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:

Berichtdoor Desje » 04 jul 2007, 23:17

@ mathieu
echt te gek dat je met de W123 naar turkije gaat man, ga je via italia of yogoslavia.
mvg
desje

ps: kijk wel uit in bulgarije. probeer om bulgarije in een keer door te rijden,en stop niet als het niet noodzakelijk is.
Desje

Berichtdoor Kenny » 04 jul 2007, 23:54

Nee, klopt van bulgarije! Je moet eigenlijk zelfs niet stoppen voor de politie want die naaien je zelfs nog een oor aan, als je echt moet stoppen en je krijgt ergens een boete voor, effe onderhandelen!

Raar volk daar!
Kenny

Berichtdoor Weizengelb » 05 jul 2007, 08:55

Ik ga via italie, ik wil ook venetie en thessaloniki aandoen, vandaar.

Ik heb gisteren de radio ingebouwd. Helaas heb ik de stekker voor de alarmlichten lichtelijk verkracht... Ik heb nog niet genoeg gereedschap thuis en wilde een extra kabel aan de + stekker solderen, helaas had ik alleen een grote brander voor waterleidingen te solderen....:pinch: :pinch:
Ook had ik geen soldeervet, dat ging dus niet zo... uiteindelijk heb ik maar zon kabelklem gebruikt die je om de kabel klemt samen met een andere kabel om stroom af te tappen...
bah, ik haat het om aan de originele kabels te moeten zitten...

Maar komt wel weer goed, de radio doet het!
Nog een dikke week en het is vakantie! :lol: :silly:
Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:

Berichtdoor Jasser » 05 jul 2007, 10:43

Ik ga dit jaar via voormalig Joegoslavie en Bulgarije, en ik hoor van velen dat het al een stuk beter is geworden, vooral omdat Bulgarije bij de EU zit.

Laat me wel verrassen, kom er wel. Tussen de 2 a 2,5 dag ingepland tot in Mersin, Turkije.

Mathieu, alvast een goede reis gewenst en veel plezier in Istanbul.

Michael
Jasser

Berichtdoor Weizengelb » 05 jul 2007, 11:44

hoi jasser,

ondanks dat ik italie en zo ook wil zien is het ook nog zo dat mijn vrouw turks is en visa moet hebben voor joegoslavie, bulgarije etc.
Dat is me teveel gedoe dus we rijden gewoon door de EU... (Zwitserland schijnt geen probleem te zijn...:huh: )
Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:

Berichtdoor Desje » 05 jul 2007, 19:18

dat is ook de beste roete via italia. ook als je pech hebt onder weg dan ben je ook gedekt bij anwb en het is veel veliger, veel autobaan en je hoeft bij de grenzen tot aan turkije niet te wachten voor kontroles. wens jullie veel tof vakantie
desje
Desje

Berichtdoor Jasser » 06 jul 2007, 12:15

Zeg Desje, ga jij niet?

Michael
Jasser

Berichtdoor Desje » 08 jul 2007, 00:36

nee dit jaar niet.
moet veel doen achter in de tuin en ik ben ook nog dienstplichtig en mijn leeftijd is vol, wordt moelijk voor mij komende jaren:( :( :( :( :( :( :(
ga jij wel dan??????
mvg
desje
Desje

Berichtdoor Weizengelb » 12 jul 2007, 16:04

Ik heb net de route wat bekeken, we rijden door oostenrijk en niet zwitserland (we gaan eerst naar Venetie).
Om files bij tunnels te ontwijken gaan we dwars over de bergen in Oostenrijk, we zullen wel zien.

Groetjes,
Mathieu
Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:

Berichtdoor mdeijkers » 14 jul 2007, 01:03

Becker heeft van die ISO stekkers waarmee je gewoon je originele Mercedes speakers op kunt aansluiten :) zijn philips plugs ??? van die plastic dingen met een dun stifje en een dikke toch ??? :)
mdeijkers

Keer terug naar Techniek