[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4822: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4824: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4825: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4826: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
Ik ben zo juist lid geworden van, zie topic : Algemene vragen over jouw auto - 3

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 18:41

Ik ben zo juist lid geworden van, zie topic

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Antwoord:Ik ben zo juist lid geworden van, zie topic

Berichtdoor wwwW123 » 29 jun 2007, 10:34

herstel: destijds (niet destijd)
wwwW123
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1980
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor 250petrolgrun » 07 jul 2007, 10:50

En toch blijf ik er bij;) :whistle:
250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 07 jul 2007, 11:11

Shell V-Power - Adrenaline voor uw motor

Als u om uw auto geeft, dan is Shell V-Power de brandstof voor u. Shell V-Power is een unieke brandstof die is ontwikkeld om de prestaties van uw auto te verbeteren en uw motor te reinigen en te beschermen. Zodat u prettiger rijdt. Shell V-Power is geschikt voor alle auto's die op Euro 95 benzine rijden.

Betere prestaties

Shell V-Power geeft een meer gecontroleerde ontsteking dan euro 95. Daardoor verbetert de efficiency van de verbranding in de motor. En zo kan elke druppel benzine méér energie leveren.

Schonere motor

Aan Shell V-Power zijn innovatieve reinigende stoffen toegevoegd. Deze krachtige bestanddelen helpen de afzetting van vuil in uw motor te voorkomen en kunnen de vuilafzetting die al aanwezig is, zelfs voor een groot deel verwijderen. Het verwijderen en voorkomen van deze schadelijke vuildeeltjes draagt bij aan een soepeler lopende motor die langer in topconditie blijft en betere prestaties levert.

Rijden met plezier

Met Shell V-Power heeft u de technologie van morgen in uw tank. De unieke combinatie van speciaal geselecteerde componenten in deze nieuwe brandstof helpen uw motor sneller en soepeler te reageren. Samen met de betere verbranding en het versterkte reinigende vermogen, draagt Shell V-Power bij aan een betere acceleratie en meer motorvermogen in vergelijking met euro 95. Dus aan meer rijplezier.

Ontwikkeld in samenwerking met Ferrari

Shell en Ferrari werken al meer dan 50 jaar samen aan innovatieve brandstoffen en motoren die zorgen voor betere prestaties. Daarbij wordt volop gebruik gemaakt van de ervaringen die opgedaan worden in de Formule I. Met Shell V-Power profiteert u elke dag van deze unieke samenwerking tussen Shell en Ferrari.

100% zwavelvrij

Bovendien is Shell V-Power zwavelvrij, dit helpt uw katalysator beter te werken zodat er minder verontreinigende uitlaatgassen worden uitgestoten in vergelijking met gebruik van euro 95.

Het alternatief voor Euro 95

Shell V-Power is geschikt voor alle auto’s die op Euro 95 benzine rijden. De leeftijd van uw auto speelt hierbij geen enkele rol. U hoeft uw tank zelfs niet eerst leeg te rijden. Stap dus direct over naar Shell V-Power.

250petrolgrun

Berichtdoor Toontje » 07 jul 2007, 11:52

hoi hoi
Ja zal je wel denken daar is die sjeikert weer .
:laugh: goed maar als zuinige zeeuw zijnde heb ik dus ook een poosje met van die superdiesel gereden .
Maar kwam tot de wetenschap dat er maar een paar beter van werden (ik niet dus)
laten we ervanuitgaan dat die olie maatschapijen geen liefdadige instelling zijn en maar 1 doelstelling hebben en dat is dollars en euro's vergaren .
de volgende wie er beter van word is dus die bodemloze put wie toch elke keer weer wat meer centjes binnen krijgt (dus die loopt het ook te promoten)
verder die ouwetjes draaien al 30 jaar op die andere reut en doen het nog steeds.
en wat moet ik met meer power heb 60 pk en die kunnen al een snelheid bereiken die hier niet is toe gestaan (word die kans op extra spekken van ie put weer groter).
Heb het een paar maanden gedaan in de hoop dat het zuiniger zou worden maar nee ik ging per km toch meer betalen.
Kortom zou verboden moeten worden
dus ik tank weer gewoon zo goed koop mogelijk is het beste voor mijn portomoniks
das de beste adrenaline voor mij
groetjes toontje
Ps zuinige zeeuw is meer uit te leggen als wil gewoon waar voor zijn geld hebben
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja

Berichtdoor 250petrolgrun » 07 jul 2007, 11:56

Hahaha:laugh:

Wederom een geweldige reactie, Toon;)

Geweldig wat zo'n posting voor reacties brengt:P

Groet, Arno
250petrolgrun

Berichtdoor Bogent » 07 jul 2007, 13:58

Ik zou maar een tankdop met een slot aanschaffen met dat
dure spul in je tank :laugh: :laugh: :lol:
Bogent

Antwoord:Ik ben zo juist lid geworden van, zie top

Berichtdoor Mano » 07 jul 2007, 18:53

Hoi Allemaal!

Sinds ik weer in mijn 300D rijd tank ik ook Shell V-Power.
Persoonlijk heb ik heb het idee dat de auto iets meer power heeft en ook wat soepeler loopt. Wellicht beeld ik het mezelf alleen maar in hoor, maar ik ben voorlopig dik tevreden over de prestaties van deze brandstof en ik heb ook het idee dat de motor iets zuiniger loopt!
Natuurlijk is de brandstof wat duurder, maar ik ben van mening dat ik best wat geld mag uitgeven aan de oude dame. Bovendien bespaar ik al stevig op de kosten van de Old Timer Verzekering en betaal ik gelukkig geen wegenbelasting meer.

Groetjes uit Amsterdam,

Mano B)
Mano

Berichtdoor Govert » 07 jul 2007, 18:57

<br><br>Post edited by: xxx, at: 2010/04/01 13:19
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee

Berichtdoor 250petrolgrun » 07 jul 2007, 19:15

We kunnen Natuurlijk ook een keer Circuit Park Zandvoort af huren en daar het verbruik gaan uitrekenen:)
Het Circuit heeft een vast aantal meters en dat maal 100 ronden, dan rijst de vraag wie het zuinigst op V-Power of Euro'95

Groet, de Baan commisaris
250petrolgrun

Berichtdoor Toontje » 07 jul 2007, 21:54

:( jaja onze SHEL man weer natuurlijk maal 100 ronden weer poging tot opwardering van de aandelen stuk goed koper kan ook
Neem een fles van een liter en die op de bezine/diesel toevoer en kijk hoe ver je komt
(zuinige zeeuw he )
100 ronden van 2.5 km is 250 km bij benzine wagens 1:8=31.5ltr*1,50=46.80 maal 2 auto's =93.75 ongeveer heb al ergens een foutje gemaakt op die zakjapanner plus afhuren circuit a 500 euro plus de versnaperingen en doos sigaren en pak shag kom je al snel op 750 euro toch wel wat geld :side: .
maar als het dan maar leuke dag is geweest dan niet erg he want het leven is maar kort dus je moet ervan genieten en niet alles te zwaar nemen wat hier allemaal geschreven word zag al iemand wie het eigenlijk zwwar opneemt mbt onze franse roest blikjes :P
groetjes toontje
Ps wijze spreuk van toontje beter een zere bek van het lachen als 1 van de tandarts
pps weet het heb een L te weinig gebruikt maar ja die spreek je toch ook niet uit<br><br>Bericht gewijzigd door: toontje, op: 2007/07/07 21:56
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985

Berichtdoor 250petrolgrun » 07 jul 2007, 22:25

:woohoo: :woohoo: Toon, ik heb pijn in mijn bek en mijn kont doet ook zeer, ben weer van mijn stoel gepleurd HAHAHAHAHAHAHAhahahahaa.....:woohoo: :P

Jij hebt talent;)

De Baan comissaris en groot aandeelhouder van Royal Dutch Shell.
250petrolgrun

Berichtdoor Hans 300 D » 08 jul 2007, 04:26

Arno,

baan commisaris ??

Ik wist niet dat we nu ook aan out-sourcing deden als W123 club
:P :laugh: :lol:

Hans 300D
Hans 300 D

Berichtdoor 250petrolgrun » 13 jul 2007, 15:10

Wat is het voordeel van Shell V-Power?

Shell V-Power is een kwalitatief hoogwaardige loodvrije benzine die uw motor beter laat reageren wanneer het er echt op aankomt.

Hoe werkt Shell V-Power?

Shell V-Power zorgt voor meer vermogen en snellere acceleratie van de auto door prestatieverhogende componenten in de brandstof en een optimale reinigende werking die de motor in topconditie houdt.
Hierdoor wordt meer energie uit elke druppel brandstof gehaald.
Het is de eerste zwavelvrije brandstof op de Nederlandse markt.

Vanaf wanneer is het effect van Shell V-Power merkbaar?

Vanaf de eerste tankbeurt begint Shell V-Power afzettingen te verwijderen.
Hoe vaker u Shell V-Power tankt, hoe opvallender het effect zal zijn.

Kan ik Shell V-Power zonder problemen mengen met andere benzines?

Shell V-Power kan worden gemengd met alle typen loodvrije benzine, maar voor maar voor een maximaal effect dient u altijd Shell V-Power te gebruiken.

Is Shell V-Power geschikt voor alle voertuigen?

Shell V-Power is geschikt voor alle auto's die Euro 95 gebruiken.
Zelfs gebruikers van Super Plus 98 kunnen in de meeste gevallen probleemloos Shell V-Power tanken.
Een beperkt aantal oudere auto's heeft echter een minimale octaanbehoefte van 98.
Indien uw auto een octaanbehoefte heeft van minimaal 98, adviseren wij u Super Plus 98 te blijven gebruiken. Raadpleeg in geval van twijfel uw instructieboekje of uw garage.

Zorgt Shell V-Power voor een lager verbruik?

Shell V-Power werd ontworpen om uw motor beter te laten reageren doordat deze uw motor reinigt terwijl u rijdt. Het is algemeen bekend dat motoren zuiniger werken zonder afzettingen, dus zou uw benzineverbruik normaliter moeten afnemen als u Shell V-Power gebruikt.

Wat was de rol van Ferrari bij de ontwikkeling van Shell V-Power?

Door hun nauwe samenwerking met het F1-team van Ferrari hebben onze wetenschappers unieke inzichten verworven in de prestaties van motoren.
Bij de ontwikkeling van Shell V-Power stonden twee factoren centraal: reactiegevoeligheid en betrouwbaarheid.

Wat doet Shell V-Power voor het milieu?

Shell V-Power is de eerste zwavelvrije (minder dan 10 mg/kg zwavel) benzine op de Nederlandse markt en voldoet voor dit aspect aan de strengste milieueis die de Europese Commissie sinds 2005 aan brandstoffen stelt. Zwavelvrije brandstoffen zorgen voor een optimaal werkende katalysator waardoor de uitstoot van milieubelastende stoffen wordt gereduceerd.

Is V Power in Nederland hetzelfde als in Duitsland?

Shell heeft uitgebreid marktonderzoek gedaan naar de behoefte van de klant in de diverse Europese landen. Daarnaast houdt Shell rekening met de verschillende rijomstandigheden in de diverse Europese landen en stemt de formulering van Shell V-Power daarop af. Shell V-power in Nederland is daarom specifiek ontwikkeld om aan de behoefte van de Nederlandse klant tegemoet te komen onder Nederlandse rijomstandigheden. In Nederland zorgt het vele start--stop (korte ritten) en het file-rijden voor het feit dat auto's gevoeliger zijn voor vorming van vervuiling op de inlaatkleppen. Dit is de reden dat gekozen is voor een specifieke reinigende eigenschap die er voor zorgt dat de motor schoner blijft.Het vele stoppen en optrekken in de Nederlandse markt vraagt bovendien om een brandstof die er voor zorgt dat de auto snel op het gaspedaal reageert als dat nodig is.

Shell V Power in Duitsland is specifiek afgestemd op de behoefte van de Duitse klanten en de rijomstandigheden in de Duitse markt. In de praktijk betekent dit dat de twee producten een verschillende samenstelling hebben.

Waar kan ik Shell V-Power tanken?

U kunt het dichtstbijzijnde Shell-station bij uw woonplaats of kantoor vinden via onze online zoekfunctie.

Of u kunt contact opnemen met ons Customer Service Center op het

nummer 0900 - 202 2710.

250petrolgrun

Berichtdoor Adrieaantjuhh » 18 jul 2007, 01:36

ben net terug van vakantie (Tenerife)daar is de brandstof pas goedkoop V-power 67,2 CENT per ltr en euro loodvrij 58,4
Adrieaantjuhh

Berichtdoor 250petrolgrun » 27 jul 2007, 17:52

Zeker goedkoop zeg!:cheer:

Maar uhhh voor mijn werk tank ik ook V-Power van Shell;)
250petrolgrun

Berichtdoor Coupe280 » 27 jul 2007, 19:50

hallo arno
heb je de winstcijfers van shell gezien
was gister of eergisteren op tv
ik meen dat het gestegen was van 12 miljard nar 14 miljard ik kan me en paar miljoen vergissen hoor.
toch wel goeie benzine he dat V POWER (voor shell dan bedoel ik)
mvrg tonnie
Coupe280
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280C
Bouwjaar: 1967
LPG: Ja

Berichtdoor 250petrolgrun » 28 jul 2007, 19:07