MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 19:57

Groot kompliment

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Groot kompliment

Berichtdoor wil240td » 12 jul 2007, 18:56

Zoals jullie wellicht nog weten waren mijn leidingen van de hidroulische vering van mijn T doorgeroest en na zelf 2 X de verkeerde heb besteld heb ik Harrie Putte gebeld met dit probleem en gevraagd om het te maken voor me en het antwoord was ja is goed.Daarop heeft Harrie de leidingen besteld waarna we al snel een afspraak konden maken.En afgelopen woensdag was het zo ver dus om half 8 acht vertrokken uit Eindhoven en om iets voor negen was ik daar.Ik had wat moeite met het te vinden maar gelukkig kwam Harrie net aanrijden dus dat probleem was ook weer opgelost..Na eerst een paar bakke koffie en een uitgebreide rondleiding zijn we begonnen en al snel bleek dat ook deze leidingen niet goed waren.Nu had Harrie ook leidigen voor zijn eigen Ambu Benz besteld waarvan we er een nodig hadden voor mijn auto en zonder probleem zij hij dan gebruiken we die toch.Dus mijn oude leidingen eronderuit de andere erlangs en maar buigen waarna de nieuwe eronder konden. en nu staat mijn 240TD achter weer netjes hoog.Dit is een beknopt verhaal over iets waar we toch 4 uur mee bezig geweest zijn dankzij de hulp van Harrie

Harrie nogmaals bedankt je bent een geweldige vent
wil240td

Antwoord:Groot kompliment

Berichtdoor Trouwkoets » 12 jul 2007, 19:07

Wil, Harrie,

Ik heb een zelfde ervaring. Bij het uitbouwen van de katalysator moest ook een bypass van de brandstofaanvoer naar de koude startinjector worden verwijderd. Natuurlijk kwamen we een aansluiting tekort. Harrie was zo vriendelijk deze van 1 van zijn eigen benzen te halen, zodat de klus kon worden geklaard en ik niet met de bus naar huis moest. Hulde!

Caspar
Trouwkoets

Berichtdoor Ron » 13 jul 2007, 22:19

Wil,

Kan ik hieruit concluderen dat Ivo je hier niet (meer)mee wilde helpen?

Ron
Ron

Berichtdoor wil240td » 14 jul 2007, 11:27

Hallo Ron

Nee Ron de conclusie is onterecht .Ivo wilde me wel helpem maar omdat hij 3 weken op vakantie is geweest, het ontzettend druk heeft en geen ruimte had op de brug had maar ik toch graag met een gezonde auto op vakantie wil heb ik de hulp ingeroepen van Harrie welke me voortreffelijk heeft geholpen

Dus voor mensen die onderdelen nodig hebben blijf ik zeggen waag eens een trip naar Hapert.6 augustus komt er weer een container vol met onderdelen

grts Wil
wil240td

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto