Zoals jullie wellicht nog weten waren mijn leidingen van de hidroulische vering van mijn T doorgeroest en na zelf 2 X de verkeerde heb besteld heb ik Harrie Putte gebeld met dit probleem en gevraagd om het te maken voor me en het antwoord was ja is goed.Daarop heeft Harrie de leidingen besteld waarna we al snel een afspraak konden maken.En afgelopen woensdag was het zo ver dus om half 8 acht vertrokken uit Eindhoven en om iets voor negen was ik daar.Ik had wat moeite met het te vinden maar gelukkig kwam Harrie net aanrijden dus dat probleem was ook weer opgelost..Na eerst een paar bakke koffie en een uitgebreide rondleiding zijn we begonnen en al snel bleek dat ook deze leidingen niet goed waren.Nu had Harrie ook leidigen voor zijn eigen Ambu Benz besteld waarvan we er een nodig hadden voor mijn auto en zonder probleem zij hij dan gebruiken we die toch.Dus mijn oude leidingen eronderuit de andere erlangs en maar buigen waarna de nieuwe eronder konden. en nu staat mijn 240TD achter weer netjes hoog.Dit is een beknopt verhaal over iets waar we toch 4 uur mee bezig geweest zijn dankzij de hulp van Harrie
Harrie nogmaals bedankt je bent een geweldige vent