De eerste dingen zijn nu al duidelijk geworden aangaande de Inrichting en Carrosserie.
Inrichting:
Aan de achterzijde van de bus komt een verhoogde vloer. hier komt het slaap en zit gedeelte en daarvoor is geen sta hoogte nodig. Bed en tafel // bank element komen dus achterin. Wordt een langsslaper in verband met mijn lengte.
Er komt geen toilet in de Camper. Deze treffen we wel aan op de cammping en anders zijn er genoeg bomen
.
Aan de bijrijders zijde komt een kast tot aan het plafond. Met achterin een gesloten ruimte waar de gas fles komt te staan.
Keukenblok komt achter de berstuurders stoel tegen de wand. Keuken blok zal bestaan uit een 2-pits fornuis (gas), een wasbakje met kraan en stop. Hieronder komt een koelkast van 50 á 60 liter. Deze zal intern circuleren en alleen een uitlaat naar buiten hebben. Voor de Temperatuur maakt het niets uit.
Verder is er een standkachel aanwezig. Deze staat tussen de stoelen voorin en zal ter zijner tijd omgedraaid worden om het leef gedeelte te verwarmen.
Carrosserie:
Momenteel zit er een Imperiaal op de bus. Deze zal worden verwijderd, komt ter zijnertijd op marktplaats te staan.
Verder ben ik van plan om de buis over te laten spuiten. De kleur zal dan groen of bruin worden, hier ben ik nog niet helemaal over uit. Ik weet ook nog niet zeker of ik hem laat overspuiten.
Tot zover.
Groetnis fan Alex Út Lexmond