[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
ff niets met W123 maar vraagje : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 19:03

ff niets met W123 maar vraagje

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

ff niets met W123 maar vraagje

Berichtdoor Toontje » 14 jul 2007, 21:21

hoi hoi
ga ik vanmorgen boodschappen doen bij de lidle en wil pinnen gaf pin ding eerst een keer storing en toen nog een keer geprobeerd krijg ik de melding pas geblokeerd nu wil het geval dat het zaterdag is en ik nog steeds de bank in zeeland heb.
heb gebeld en gevraagd wat dat was zij kijken en konden eigenlijk niets anders vinden dan dat het kwam door die storing maar kon wel even langs komen om te deblokkeren
heb ik dus maar gedaan ff 250 km rijden moest nog opschieten ook ging om 13.00 dicht en zeeland liep dus vol.en daar gekomen hebben ze alles nog ff nagekeken en moest dus wel van dat pin apparaat daar komen .
heeft dat iemand ook wel eens gehad en zo ja kon je daar wat mee doen .
ben wel een zeeuw maar 250 km en een zaterdag naar de ballen wil toch die kosten daar op verhalen .groetjes toontje
groep rotterdam
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Antwoord:ff niets met W123 maar vraagje

Berichtdoor Citrobenz » 14 jul 2007, 22:02

Hallo Toontje,

Onlangs is er in Steenwijk ook zo'n storing geweest.
Bij 1 pinautomaat, mensen die daar pinden konden later niet meer in de winkel pinnen.
Dit was een pinapparaat van de Rabo bank. later is er een programma'tje op de rabo pinautomaten gezet en moesten mensen die problemen hadden daar even weer pinnen en daarna was hun pinpas weer OK.

Volgens mij trad de storing niet bij alle passen op, maar van enkele banken. Weet dit niet zeker.

Zelf heb ik wel vaak problemen bij het tanken. Ik tank meestal bij Joontjes, en als je dan een pas van de postbank hebt is het vaak bal. geeft hij aan: pas ongeschikt of pas ongeldig. Na een paar keer proberen doet hij het dan wel.

Het blijven soms gokkasten die pinautomaten ;)

Groet
Henk
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee

Berichtdoor Wiebren240D » 15 jul 2007, 19:11

Hallo Jongens

zo is het maar net die pin automaten je zou ze kapot trappen eerlijk waar overkomt mij ook hoor lastig is het wel maar 250 km rijden lijkt mij over dreven met een europas kun je toch bij elke automaat terecht of je moet een bank gebonden pas hebben maar dan nog je hebt in een straal van 125 km toch nog wel ergens zo een pin automaat of zie ik dat verkeerd.

groeten van Wiebren ut Snits
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
LPG: Ja

Berichtdoor Toontje » 15 jul 2007, 19:21

hoi hoi
nee de pas was geblokkerd kon zelfs niet meer op internet bankieren en dat deblokkeren kan alleen maar bij je eigen bank ik heb de rabo en dat gaat alleen rond goes dan
groetjes toontje
groep rotterdam
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Berichtdoor Wiebren240D » 15 jul 2007, 23:13

Hallo Toontje

ja dat is zo daarom heb ik 2 rekening nummers als de ene het niet doet doet de andere het wel kun je zo bij een andere bank regelen je eigen bank komt er toch wel achter dat je dat doet hoor is zo bekent binnen de bank wereld is niks meer geheim maar het is wel makkelijk

en over de Rabo kan ik nog wel een boekje open doen daar kom ik echt nooit weer.

de groeten van Wiebren ut Snits
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
LPG: Ja

Berichtdoor Pietje » 15 jul 2007, 23:44

Beetje vreemd dat je je bankkantoor dan in Zeeland hebt gehouden. öf wil de bank je kantoor niet wijzigen naar je huifige woonplaats?
Als dit laatste het geval is, op zéker een rekinening insturen met begeleidende brief.

Het is mij overkomen dat ik etterlijke keren voor niets zo'n belachelijke servicelijn heb moeten bellenvanwege fouten van de bank. Hierover heb ik een pisnijdige brief geschreven inclusief declaratie van de talloze belminuten die ik verspild had (op mobiel ook nog, dus extra duur, maar ik heb geen vaste lijn meer)
Deze declaratie hebben ze keurig betaald.

verder vind ik het erg vreemd, dat in deze tijd van computers enzo een filiaal in je huidige woonplaat dit niet voor je kon oplossen. wat dat betreft kan ik wel teecht bij elk filiaal voor elk dingetje, onafhankelijk bij welk kantoor ik zit.
Pietje

Berichtdoor Toontje » 16 jul 2007, 05:02

hoi hoi
ja ik heb die rekening daar nog omdat ik daar nog een huis te koop heb te staan als dat verkocht is gaan mijn rekeningen ook over
en de rabo bank is streek gebonden he ze kunnen wel overal in je gegevens kijken maar niet iets veranderen
groetjes toontje
groep rotterdam
Ps en het lag aan het betaal systeem niet aan de bank dat het geblokkeerd werd.<br><br>Bericht gewijzigd door: toontje, op: 2007/07/16 05:03
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Keer terug naar Van alles en nog wat....