Hallo allemaal,
Sinds vrijdag de 13e ben ik in het gelukkige bezit van een MB 300TD uit 1982. Geïmporteerd uit Duitsland. Hij rijdt super, maar er zijn toch nog wel wat dingetjes die moeten gebeuren.
Ik ben zelf handig, maar sommige zaken wil ik niet meteen zelf doen (simpelweg omdat het goed moet gebeuren) of omdat ik nog niet weet hoe het te doen.
Daarom ben ik op zoek naar iemand die in de buurt van Groningen de nodige zaken kan uitvoeren. Weet iemand nog een goede garage met ervaring met de W123 in mijn omgeving?
Ik wil in eerste instantie een grote beurt laten uitvoeren (met olieverversen, koelvloeistof check, remmencheck, etc).
Heeft deze auto een distributieriem of een ketting? Als het een riem is: hoe vaak moet deze vervangen worden? (kmstand is nu 196000).
Verder wil ik ook graag iemand laten kijken naar de algehele staat van de auto en wellicht kan ik samen met hem of haar wat zaken repareren.
Ik ben al aardig wat zaken tegengekomen op dit forum (super, trouwens!) mbt de CV, de stuurspeling en de niveauregeling, dus ik ga vast aan de slag.
Groeten en alvast bedankt voor jullie reactie(s).
Frank