[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Kabel draaiknop stationair toerental : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 14:53

Kabel draaiknop stationair toerental

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Kabel draaiknop stationair toerental

Berichtdoor Gerrie Diesel » 24 nov 2007, 15:56

De kabel waarmee het stationair toerental (200D, 1978) wordt geregeld is onder de motorokap afgebroken op een paar cm van het eind. Dit heb ik tijdelijk kunnen verhelpen met een stukje koperdraad en een deel van een kroonsteentje, maar dit dient wel op de goede manier gerepareerd te worden.

Wie weet hoe dit bevestigd zit aan de draaiknop en of e.e.a makkelijk s te vervangen. Verder ... moet ik voor de kabel naar de Mercedes garage, zijn er verschillende lengten of kan ik ook naar de fietsenmaker voor een handremkabeltje?

Verder moet ik om de motorkap te ontgrendelen erg hard aan de hendel trekken, ik vraag me wel eens af wanneer eea afbreekt. Kan ik iets afstellen?

Alvast bedankt

Gerrie Diesel<br><br>Post edited by: Gerrie Diesel, at: 2007/11/24 14:57
Gerrie Diesel

Re:Kabel draaiknop stationair toerental

Berichtdoor Wiebren240D » 24 nov 2007, 20:20

Halo Gerrie

ik denk bij mij zelf gebruik de zoek funktie even komt er denk ik wel wat naar boven

maar hier in Sneek ligt ook nog wel zo een kabeltje op de plank

groeten van Wiebren ut Snits Telnr 0620659789
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek