[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
reservetank lichtje : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 07:47

reservetank lichtje

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

reservetank lichtje

Berichtdoor Yost » 31 jul 2007, 09:05

Bij mijn 200D gaat nog voor de wijzer het een-na-laatste streepje is het lichtje van de reservetank al aan. Terwijl je, op basis van 'streepjes' mag verwachten dat je nog een kwart tank hebt. Is dat normaal? En als het lichtje aan gaat: hoeveel kilometers heb ik dan nog ongeveer?
Yost

Antwoord:reservetank lichtje

Berichtdoor Govert » 31 jul 2007, 10:37

Bij mij gaat hij pas branden bij het laatste streepje. Toen ik ging tanken ging er 52 liter in, dus ik had nog 13 liter in de tank. Volgens de handleiding gaat het lampje pas branden bij 9 liter.

De tankinhoud is 65 liter, dus je kan uitrekenen hoe het bij jou zit als je tankt zodra het lampje gaat branden.
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Antwoord:reservetank lichtje

Berichtdoor Yost » 31 jul 2007, 11:05

Ok, dan klopt dat wel aardig. De laatste keer dat hij ging branden heb ik hem gelijk gevuld en ging er 55 liter in. Dus dat zit aardig in de buurt van de 10 liter reserve.

dank!
Yost

Keer terug naar Techniek