@Alex, hahahaa ik weet het niet maar volgens mij is bier nog altijd sterker dan die franse drankjes???, Wijn 12 à 14 %, Cavados 40%(die ik vanavond op heb pfffff wat lekker om dan nog maar te zwijgen over de cognac enz enz...
@Hans, ik ben gereden zo dicht mogelijk langs de kust en hetboek ligt nu in de voiture dus kan het ook niet even na lezen:unsure: Maar de route die we hebben gereden was prachtig, wat is Normandië mooi:ohmy:
Nu ben ik net terug van het avond eten. Dit is ook weer iets appart ik heb een boekje gekocht bij de ANWB: Logeren bijNederlanders in Frankrijk:)
We zijn terecht gekomen bij
www.quatre-etoiles.net
Zie de website en het spreekt voor zich. Hier aangekomen heden aovond om 17:30 uur toen deze site even bevuild met foto's en een gedeelte van het reisverslag, vrees niet er komt nogveel meer:woohoo:
De gast vrouw Francis Muntinga heeft voor ons voortrefelijk gekookt. Verse sardines uit de oven, heerlijk gekruit. Een top wijn werd geserveerd. Als tussen gerecht appelijs met calvados. Als hoofdgerecht hadden we varkensfilet rollade met pruimen wederom uit de oven. En als toetje hadden we een soort appeltaart met 2 soorten ijs mmmmmm..... Dit was top!
Met de Gastheer nog een Calvados gedronken en nu weer naar de w123club;)