[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
In-Uitlaatklep M115 blok : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 13:29

In-Uitlaatklep M115 blok

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

In-Uitlaatklep M115 blok

Berichtdoor bertkrijgsman » 29 nov 2007, 22:22

Zaterdag ga ik maar weer eens kleppen stellen na een jaar, echter echter weet ik de stand wel (0,1 om 0,2) maar wat is ook alweer mijn in en uitlaatklep ik had een foto van dit schema gemaakt uit een handboek van mede clublid Lode op de vorige kleppensteldag in 2006 maar die ben ik kwijt. Zelf heb ik wel die manual v/d W123 maar hier staat niet duidelijk in wat mijn in-uitlaatklep is.
Kan/wil iemand een foto'tje plaatsen van dit schema anders moet ik gaan gokken m.b.t. huidige klepspeling of een korte uitleg hoe je dit kan zien.
Alvast bedankt! voor de medewerking.

Bert
bertkrijgsman

Re:In-Uitlaatklep M115 blok

Berichtdoor Citrobenz » 29 nov 2007, 22:37

Hallo Bert, Volgens mij kun je gewoon zien welke klep op het uitlaatspruitstuk uit komt.

succes
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Rob Holewijn » 29 nov 2007, 23:06

Bert weet je het al??
Anders bel je mij maar. Dan leg ik het wel uit.
Rob Holewijn

Berichtdoor Lode » 30 nov 2007, 00:00

Okee, vanaf de bumper naar het schutbord:
Uit
In
In
Uit
Uit
In
In
Uit

Let wel op: als de motor warm is dan is het .15 en .25 Warm is geloof ik 40 graden + dus lekker handwarm.<br><br>Post edited by: Lode, at: 2007/11/29 23:01
Lode

Berichtdoor Wiebren240D » 30 nov 2007, 00:59

Hallo Bert

of je wacht nog even tot 15-12.

kom ik langs in Pijnacker

groeten van Wiebren ut Snits
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja

Berichtdoor Toontje » 30 nov 2007, 10:00

hoi hoi
de klep tegenover het roestige is de uitlaaklep tegenover het niet roestige de inlaat is bij diesel en benzine hetzelfde
groetjes toontje
Ps ik heb ergens een topic klepstellen gezet met foto's het principe blijft altijd hetzelfde welke motor je ook hebt kan alleen andere maten zijn.

groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee

Berichtdoor bertkrijgsman » 30 nov 2007, 23:16

ThanX Lode lekker simpel daar heb ik genoeg aan nou weet ik het weer... Bedankt!!!!!!! en ook de rest voor de hulp.

Bert
bertkrijgsman

Keer terug naar Techniek