[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Beru is toch niet goe : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 08:51

Beru is toch niet goe

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Beru is toch niet goe

Berichtdoor MarceldB » 06 aug 2007, 20:31

Ik dacht met de montage van Beru verdelerkap en rotor een goede keus gemaakt te hebben. Na korte tijd begaf echter de rotor en onlangs heeft ook de verdelerkap problemen gegeven. Valt me toch erg tegen van een als goed bekend staand merk.

Voor mij geen Beru meer.
MarceldB

Antwoord:Beru is toch niet goe

Berichtdoor Citrobenz » 06 aug 2007, 22:08

Hallo Marcel,

Wat was de oorzaak dan dat de rotor en de verdeelkap het hebben begeven?

Lag het aan Beru? Of had het een andere oorzaak?

Groet
Henk
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor 250petrolgrun » 06 aug 2007, 23:15

Ik denk persoonlijk dat de verdeelkap er niet recht heeft opgezeten? Maarja ik ben er niet bij geweest dus kan niet oordelen:whistle:

Groet, Arno<br><br>Bericht gewijzigd door: 250petrolgrun, op: 2007/08/06 23:16
250petrolgrun

Berichtdoor superW123 » 06 aug 2007, 23:50

persoonlijk heb ik alleen maar goeie ervaringen met beru.
ligt het niet aan wat anders marcel??:ohmy:
superW123

Berichtdoor AdriaanVogelzang » 06 aug 2007, 23:52

je moet Bosch monteren. een medelid heeft eindeloos gesukkeld met beru kabels, de kabels kon het niet aan liggen, die waren immers nieuw, de hele auto zowat uit elkaar gehad en doorgemeten toch niets aan de hand. toen dan toch uiteindelijk bosch kabels en verdeler geplaatst en de auto loopt sindsdien probleemloos

adriaan
AdriaanVogelzang

Berichtdoor Citrobenz » 07 aug 2007, 00:03

Bougie kabels en een verdelerkap/rotor zijn wel wat anders.

Ik heb niks met Beru, maar vind wel dat je niet zo ongegrond een merk onderuit kan halen.
Zal niet de eerste keer zijn dat de 'monteur'de oorzaak is en de onderdelen de schuld krijgen.

groet
Henk
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor 250petrolgrun » 07 aug 2007, 07:16

Ik gebruik altijd kabels en bougie's van beru verdeelkap en rotor origineel MB. Maar de kabels doen het perfect!

op de foto zie je nog oude kabels in de prullenbak liggen. van de wagen van GAPNYST. Bij hem heb ik ook Beru gemonteerd. Gijs rijd er ook nogsteeds prima mee!

P.S. foto is van April.
250petrolgrun

Keer terug naar Techniek