[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
nieuwe leden aanmelden : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 18:29

nieuwe leden aanmelden

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

nieuwe leden aanmelden

Berichtdoor Gusz » 09 aug 2007, 14:18

Hallo,

een vriend van mij heeft zich 5 weken geleden aangemeld als lid(1125 KETEL, 240D '79) maar kan nog niet inloggen.

Is er vertraging bij het aanmelden?

groets Gusz<br><br>Bericht gewijzigd door: Gusz, op: 2007/08/09 14:19
Gusz

Antwoord:nieuwe leden aanmelden

Berichtdoor Riczun1 » 09 aug 2007, 15:35

Een kennis van mij heeft zich ook al dik 2 weken geleden aangemeld.

Maar ik heb van Karel vernomen dat hij wel die nieuwe aangemelde leden kan zien, maar niet kan activeren. Hij heeft hulp van Jurgen nodig, die hij tot noch toe niet heeft kunnen bereiken.
Dus hopen dat het via deze manier wat vlotter gaat, want we willen natuurlijk geen nieuwe leden weren ;)
Riczun1

Berichtdoor Paul Snip » 09 aug 2007, 15:44

Ik heb ook een mail gehad van een "Dubbellucht-lid" die wil zich dolgraag aanmelden, maar lukt nog steeds niet.
Paul Snip
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1975
Automaat: Nee
LPG: Nee

Berichtdoor Semrick » 09 aug 2007, 18:36

Rechtsbovenin het startscherm verschijnen nu wel weer nieuwe namen. Volgens mij heeft daar weken Fransw als nieuw lid gestaan dus misschien is het nu weer opgelost? :woohoo:
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Mano » 09 aug 2007, 18:40

Het registreren is inderdaad een probleem op dit moment.
Ik heb net een test account gemaakt en heb als administrator geprobeerd de account te activeren.
Er gaat echter iets mis in de mail die ter bevestiging van het forum naar de nieuwe leden gaat.
Zolang dit vastloopt, loopt het activeren van de nieuwe accounts vertraging op.
Ik probeer Jurgen erover te spreken maar ik kan hem vooralsnog niet bereiken. Voorlopig kan ik helaas niks meer doen.

Wordt vervolgd,

Groet uit Amsterdam,

Mano
Mano

Re:Antwoord:nieuwe leden aanmelden

Berichtdoor Pieter300TDT » 19 aug 2007, 14:56

Hallo Richard ,eindelijk dan toch ook hier ,tja aangestoken door een motorritje ,zag ik de 230 coupe staan en dacht ..... Dit wil ik ook

gr Pieter
Pieter300TDT

Re:nieuwe leden aanmelden

Berichtdoor Wiebren240D » 19 aug 2007, 18:47

Hallo Allemaal

ik was gisteren ook bij iemand die graag lid wil worden maar dat lkte gister morgen ook niet was bij hem thuis wel 2 hele mooie Mercedessen bekeken en eentje gemaakt is de man weer gerust.

maar hij wil graag zijn verhaal doen wanneer ik weet het niet hoor ik hoop van spoedig

groeten van Wiebren ut Snits
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Re:Antwoord:nieuwe leden aanmelden

Berichtdoor Riczun1 » 19 aug 2007, 19:13

Kijk, waar dat motorritje wel niet goed voor was ;)

Weer een mooi Benz erbij! En leuk dat je je ook eindelijk kan inloggen
Riczun1

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto