Hallo mede W123 liefhebbers,
Ik ben benieuwd wie er dit jaar ook te vinden zal zijn op de inmiddels bij veel mensen befaamde oldtimerdag in Ruinerwold. Deze wordt voor de 15e keer georganiseerd en is geheel gratis. Voor mij zal het de 5e keer worden dat ik hier te vinden zal zijn.
Veel mensen die je daar spreekt weten een ding altijd heel zeker: "volgend jaar weer!"
Het leuke van "Ruinerwold" is dat je er van alles tegenkomt, honderden klassieke auto's in alle soorten merken en maten. daarnaast vele solexen motorfietsen zelfs enkele klassieke fietsen, brommers en niet te vergeten tientallen ouderwetse traktoren!
Echt een aanrader!
Nu ben ik benieuwd hoeveel forumleden dit jaar aanwezig zullen gaan zijn met hun W123. Andere modellen uit Stuttgart zouden natuurlijk ook heel leuk zijn.
Ik zal er dit jaar zeker zijn, ik ben al aan het aftellen...
Zou leuk zijn als we het gehalte W123's dit jaar wat groter kunnen krijgen dan voorgaande jaren.
Oh ja, de deelname is geheel gratis! wel even inschrijven, dat kan via de website:
www.oldtimerdagruinerwold.nl
voor wie niet weet waar ruinerwold ligt: vlak bij Meppel in het mooie Drenthe. Tijdens de rondrit die deel uitmaakt van deze dag, kom je door een erg mooi en gezellig gebied, met vele enthousiaste toeschouwers die allemaal zwaaien. Je voelt je net de koningin!
Dus wie is van plan hier ookheen te gaan??
Ik hoop velen!! enne misschien tot de 18e augustus!!